گزارش تصویری کامل از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵

گزارش تصویری کامل از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام در ۷ مهرماه ۱۳۹۴ به کار خود خاتمه داد. این نمایشگاه که پذیرای علاقه مندان به حوزه ارتباطات بود دارای ابعاد اطلاعاتی و علمی خوب برای بازدید کنندگان بود. اگر شما هم وقت کافی برای مراجعه به این نمایشگاه را نداشته اید با وب سایت رند همراه شوید تا گلچینی از تصاویر ایران تلکام ۲۰۱۵ را با هم مرور کنیم.


همراه اول

همراه اول با در اختیار داشتن یک سالن کامل ، سعی کرده بود تا تمام دست آوردهای خود را به معرض عموم بگذارد. از اطلاعات فنی گرفته تا بازی ها و برنامه های کاربردی نوین. محمود شهریاری مجری و پای ثابت قرعه کشی ها و رونمایی های همراه اول و جیرینگ در تمام روزهای نمایشگاه نیز سنگ تمام گذاشته بود.

محمود شهریاری

در میان هیاهوی سالن همراه اول ۲ بخش برای کودکان وجود داشت. بخشی برای معرفی سیم کارت کودک (درسا) و بخشی هم برای بازی کردم بچه ها با یک دستگاه شبیه ساز اتومبیل که نماد نوترینو یا اینترنت پرسرعت همراه اول است.

سیم کارت کودک

بازی ماشین سواری متحرک

البته همراه اول برای برخی از سرویس های خود اقدامات عجیب ، جالب و نوینی تدارک دیده بود.

آدمک همراه اول

پیراهن همراه اول

اما آن چه بیش از بقیه موارد بیشتر مخاطبین سالن همراه اول را به خود جذب می کرد ، وجود اتومبیل های نوستالژیک و اتومبیل های مدرن بود. البته از کنار هواپیمای دو نفره که به عنوان جایزه در نظر گرفته شده بود نباید به راحتی گذشت.

پیکان جوانان گوجه ای

بی ام و سری ۶

مرسدس بنز سری C

هواپیمای دونفره

حضور چهره های مطرح مخابراتی در روزهایی که محمود شهریاری مجری گری دلنوازی داشت و بازدید آنها از سالن همراه اول ، حاشیه های جالبی به همراه داشت. از تعریف خاطرات جذاب سید محمد غرضی تا سلفی محمود شهریاری با مدیران اسبق و فعلی همراه اول. رونمایی از وب سایت رند نیز در همین مراسم صورت گرفت که مدیران ارشد همراه اول و انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی به همراه مدیر عامل وب سایت رند در آن حضور داشتند.

سلفی شهریاری

محمد غرضی

رونمایی از وب سایت رند


ایرانسل

اختصاص یک سالن برای اپراتور دوم کشور اتفاقی بود که سال پیش نیز رخ داده بود. البته ایرانسل امسال کمی متفاوت تر و با سرویس های دیتا به استقبال مخاطبین خود آمده بود. در سالنی که پر از افراد زرد پوش جهت راهنمایی کردن حاضرین دیده می شدند ، کمی آشفتگی حس می شد. شاید آرایش غرفه ها باعث شده بود برخی از سرویس ها به خوبی دیده نشوند. در این میان کمبود اطلاعات افراد پاسخگو بسیار به چشم می آمد. از نکات مثبت سالن ایرانسل می توان به تفاوت محصولات و خدمات نسبت به سال پیش اشاره کرد.

ایرانسل در تلکام

از من بپرس

تلکام ۲۰۱۵ ایرانسل

سالن ایرانسل

غرفه ایرانسل

طبق روال سالهای گذشته ، صف های طولانی جهت اخذ سیم کارت های ارزان و یا شارژ رایگان نظر هر مخاطبی را جلب می کرد.

صف ایرانسل

سیم کارت رایگان

والبته خودروی مازراتی که در نمایشگاه امسال قرعه کشی شد و به یک جوان اهل چالوس رسید.

مازراتی ایرانسل


رایتل

رایتل که در هیاهوی ایرانسل و همراه اول کمی ناپیدا بود ، امسال با معرفی سرویس های تکراری زیاد نتوانست نظر مخاطبین را به خود جلب کند. سرویس هایی مانند سیم کارت دانشجو ، طرح ۱۸ سالگی و طرح نامحدود همگی در سال گذشته نیز در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۴ به مشترکین معرفی شده بودند. حضور رایتل نسبت به سال گذشته کاملا ضعیف بود و حتی برخی مسئولین از پاسخ دهی به یکسری سوالات ما شانه خالی کردند. البته رایتل امسال در ۲ سالن مختلف غرفه داشت که این موضوع خود باعث سردرگمی بازدیدکنندگان شده بود.

رایتل در تلکام

غرفه رایتل

سالن رایتل

رایتل تلکام ۲۰۱۵

ایران تلکام رایتل

محصولات رایتل

از نکات مثبت رایتل در نمایشگاه امسال ، ایجاد غرفه ای ویژه کودکان بود که علاوه بر ایجاد محلی برای بازی کودکان ، سیم کارت کودک رایتل نیز عرضه می شد.

غرفه کودک رایتل

کودک رایتل


تالیا

شاید کمتر کسی باور داشته باشید اولین اپراتور اعتباری کشور هنوز فعال باشد. اما تالیا هر سال با حضور در نمایشگاه تلکام حضوری موقت از خود نشان می دهد و تا سال بعد دیگر در هیچ رسانه ای حاضر نمی شود. امسال البته تالیا با ایجاد یک فضای نسبتا بزرگ به عنوان امورمشترکین نشان داده بود که برنامه ریزی خوبی کرده است. البته عدم پاسخگویی به سوالات ما همچنان توسط تالیا ادامه دارد.

تالیا

امورمشترکین تالیا

تالیا در نمایشگاه


جیرینگ همراه اول

جیرینگ هم مانند سال های گذشته در نمایشگاه حضوری خوب و پررنگ داشت. البته امسال جیرینگ با راه اندازی درگاه جیرینگاه و اتصال سایت های مطرح به این سرویس پرداخت ، سر و صدای زیادی راه انداخت. وب سایت رند نیز یکی از این سایت ها بود.

جیرینگاه

سایت رند


مخابرات ایران

شرکت مخابرات مانند سال های گذشته به همراه زیر مجموعه های خود حضور خوب و مفیدی در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ داشت. ارائه اطلاعات عمومی و تخصصی توسط مخابرات باعث شده بود که تمام اقشار سری به این غرفه ها بزنند.

مخابرات ایران در تلکام

مخابرات تلکام


سایر شرکت ها

در کنار اتمسفر سنگین اپراتورها در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ ، شرکت هایی بودند که به صورت کوچک و بزرگ در غرفه های مختلف فعالیت خود را شرح می دادند. این شرکت ها اغلب در زمینه مخابرات و ارتباطات فعالیت داشتند.

از مهمترین شرکت هایی که پای همیشگی نمایشگاه های تلکام هستند ، شرکت های ارائه دهنده اینترنت بودند. شرکت هایی که با عرضه بسته های متفاوت سعی بر جذب مشترکین بیشتر دارند. علاوه بر جذب مشترک این شرکت ها روش های نوین اتصال به اینترنت را نیز به بازدیدکنندگان شرح می دادند.

داتک در تلکام

آسیاتک در تلکام

مبین نت

شرکت های ارائه دهنده خدمات بر بستر USSD نیز حضوری پر هیجان داشتند. هر چند که جای برخی از این سرویس دهنده ها خالی بود. به خصوص نسبت به سال گذشته که این شرکت ها حضوری شگفت انگیز داشتند.

۷۲۰ در تلکام

آسان پرداخت در تلکام

در این میان شرکت ماموت با نمایش کامیون و کامیونت های حمل تجهیزات مخابراتی غرفه زیبایی داشت. همچنین در این نمایشگاه شاهد حضور شرکتی بودیم که شعار غرفه آن "اپراتور چهارم مخابرات" بود.

ماموت در نمایشگاه

ایرانیان نت

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید