فروشگاه اینترنتی همراه اول راه اندازی شد

فروشگاه اینترنتی همراه اول راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، همزمان با جریان برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵ در تهران ، شرکت همراه اول از دو درگاه فروش اینترنتی و فروش تلفنی خود رسما رونمایی کرد. این درگاه ها با نام های "فروشگاه اول" و "فروش تلفنی" عرضه شده اند. لازم به ذکر است درگاه فروش اینترنتی فروشگاه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ و با حضور عده ای از مدیران ارشد شرکت همراه اول و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

فروشگاه اینترنتی همراه اول
گفتنی است از طریق این فروشگاه می توانید کلیه محصولات نوترینو همراه اول را با تخفیفات ۱۰ ، ۲۰ و ۲۵ درصدی خریداری و در کلیه نقاط کشور به صورت رایگان دریافت نمایید. همچنین اگر مشترکی از درگاه فروشگاه اول برای خریداری محصولاتش اقدام نماید ، یک عدد سیم کارت دیتا به همراه یک بسته اینترنتی به صورت رایگان و هدیه دریافت می کند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر درگاه فروش تلفنی برای مشترکان ساکن تهران فعال می باشد و این مشترکان می توانند با فرستادن عدد ۹۹۹ به سامانه پیامکی ۹۹۹ محصولات سفارشی خود را تحویل بگیرند.

به زودی خدمات درگاه فروش تلفنی برای تمامی مشترکان در کل کشور راه اندازی می شود. جهت مشاهده فروشگاه آنلاین همراه اول می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

فروشگاه همراه اول



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید