ثبت دامنه های اندرویدی توسط شرکت بلک بری

ثبت دامنه های اندرویدی توسط شرکت بلک بری

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، مدیر عامل کمپانی بلک بری اعلام کرد اگر این شرکت توانایی این را داشته باشد که فضای مناسب و امنی در سیستم عامل اندروید ایجاد کند ، دست به ساختن تلفن همراه اندرویدی می زند. این در حالی است که اخباری مبتنی بر ثبت دو دامنه AndroidSecured.com و AndroidSecured.net توسط شرکت بلک بری منتشر شده است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که کلمه اندروید در این دومین ها به چشم می خورد که باعث می شود شایعاتی که در مورد تولید ساخت اولین تلفن همراه اندروید شرکت بلک بری پخش شده به حقیقت تبدیل شود. لازم به ذکر است که تلفن های همراه بلک بری با سیستم عامل Black OS در بازار موجود است.

سایت بلک بری
همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید کمپانی MarkMonitor به عنوان شرکت ثبت کننده این دامین ها معرفی شده اما اگر به صورت ریز بینانه تر دقت کنیم متوجه می شویم که صاحب اصلی دامنه های فوق ، شرکت بلک بری می باشد. گفتنی است کمپانی بلک بری تصمیم دارد در همین سال دو تلفن همراه هوشمند خود را معرفی نماید.

این روزها اکثر شرکت های بزرگ سعی می کنند قبل از شروع هر پروژه ای ، دامنه های آن را به ثبت یا خریداری نمایند تا در آینده دچار مشکلات مختلف نشوند. شایان ذکر است شرکت بلک بری با ایجاد وب سایتی روی این دامنه ها ، تقریبا به شایعات منتشر شده خاتمه داده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید