طرح ماه مبارک رمضان برای مشترکین ایرانسل

طرح ماه مبارک رمضان برای مشترکین ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، هر سال با شروع ماه مبارک رمضان اپراتورهای تلفن همراه کشور طرح های تشویقی خود را برای مشترکینشان آماده و عرضه می کنند. امسال نیز همانند سال های گذشته این طرح ها رونمایی شدند. ایرانسل امسال با ۲ نوع طرح به پیشواز مشترکین خود رفته است. یک طرح برای مشترکین قدیمی و دیگری برای مشترکینی که در ماه مبارک رمضان به جمع خانواده ایرانسل می پیوندند. در ادامه با وب سایت رند همراه باشید تا به شرح طرح ماه مبارک رمضان برای مشترکین فعلی ایرانسل بپردازیم.

طرح ماه مبارک رمضان


مکالمه برای مکالمه

در این طرح ، مشترکین فعلی ایرانسل از ساعت ۴ صبح الی ۹ شب به هر میزان که مکالمه تلفنی درون شبکه ای داشته باشیند ، به همان میزان می توانند از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح فردا مکالمه درون شبکه هدیه بگیرند. این طرح برای مشترکین اعتباری بوده و آنها برای فعالسازی باید عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۷۰۰۰ ارسال نمایند.


۱۲ به وقت ایرانسل

این طرح مانند طرح های نامحدود ایرانسل است. به این صورت که مشترکین سیم کارت های اعتباری می توانند با شماره گیری کد #۳*۳*۳*۵۵۵* و پرداخت تنها ۳۰۰۰ تومان ، از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر به صورت نامحدود با سایر مشترکین ایرانسل مکالمه کنند. البته هر مشترک بر اساس قوانین استفاده منصفانه فقط ۶ ساعت می تواند مکالمه داشته باشد.

همچنین کد #۴*۳*۳*۵۵۵* برای استفاده از ۱۰۰۰ عدد پیامک بین ساعات ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر در نظر گرفته شده است. مبلغ قابل پرداخت این طرح نیز ۵۰۰ تومان است.

طرح ۱۲


شارژ × ۲

در این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری تا پایان ماه مبارک رمضان می توانند به ازای خرید حداقل ۵۰۰۰ تومان شارژ معادل همان را شارژ شگفت انگیز دریافت نمایند.

طرح ضربدر ۲


گروه طلایی

در طرح گروه طلایی شما می توانید ۲ نفر از دوستان ایرانسلی خود را در لیست طلایی خود قرار دهید تا مکالمه با آنها شامل ۲۰درصد تخفیف شود. برای افزودن دوستان خود باید از طریق کد #۳۴۰* استفاده نمایید. همچنین هزینه عضویت در این سرویس ۲۰۰۰ تومان می باشد.

گروه طلایی


طرح قرمز

با کمک این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری می توانند از ساعت ۱ بامداد الی ۹ صبح به مدت ۲ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه ای داشته باشند. این طرح در ۲ مدل هفتگی و ماهانه قابل فعالسازی است. برای فعالسازی طرح هفتگی از کد #۱*۱*۳*۵۵۵* و برای فعالسازی طرح ماهانه از کد #۱*۲*۳*۵۵۵* باید استفاده کنید.

هزینه طرح هفتگی ۲۰۰۰ تومان و طرح ماهانه ۴۰۰۰ تومان می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که یکی از طرح ها را خریداری کنید دیگر نمی توانید طرح جدیدی را جایگزین کنید. این اتفاق تا پایان زمان طرح خریداری شده ادامه دارد.


نکته

با خرید هر یک از طرح های ذکر شده ، مشترک نمی تواند طرح جدیدی خریداری کند. مگر اینکه طرح خریداری شده به پایان برسد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید