واعظی خبر از عدم تغییر تعرفه تلفن ثابت داد

واعظی خبر از عدم تغییر تعرفه تلفن ثابت داد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، همانطور که قبلا در خبرها به اطلاع رساندیم اخبار ضد و نقیضی درباره افزایش احتمالی تعرفه تلفن ثابت به گوش می رسید که البته با اعتراض ۵۵درصد از سهام داران حاضر در مجمع عمومی سالانه مخابرات روبه رو شد.

دکتر واعظی

از این رو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمود واعظی که قبلا از بالا رفتن مناسب این تعرفه حمایت کرده بود از عدم بالا رفتن هزینه تماس با تلفن ثابت خبر داد ، واعظی این چنین گفت :

شرکت مخابرات ایران در بخش تلفن ثابت و تلفن همراه وظیفه گسترش را بر عهده دارد و علت اینکه این شرکت از اختیارات دولت خارج شده گسترش مبنی بر سرمایه گذاری قسمت خصوصی بوده است. ولی در زمان واگذاری مخابرات دقت لازم صورت نگرفته و به همین علت خط های تلفن سیم مسی به عنوان بیت المال در کل کشور به صورت اشتباه واگذار شده است و این در حالی است که سیم مسی تلفن به عنوان یک سرمایه ملی باید در اختیار تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات قرار گیرد که باید هرچه زودتر این کانون شکسته شود تا استفاده از سیم مسی برای همه شرکت های مخابراتی فراهم و آماده باشد.

کاریکاتور تلفن

واعظی با انتقاد از شیوه عملکرد شرکت مخابرات ادامه داد : اگر چه فناوری تلفن ثابت تغییر کرده ولی میزان گسترش زیر ساخت های مخابراتی کاهش یافته است به طوری که در حال حاضر ۱۵۰هزار نفر از مردم در نوبت گرفتن تلفن ثابت هستند و مخابرات هیچ گسترشی در این بخش نمی دهد.


واعظی با اشاره به موضوع طرح همکدسازی ، آن را یک خدمت دانست نه جز کارهای توسعه مخابرات و خاطر نشان کرد که با اجرای طرح همکد سازی تلفن ثابت ، تعرفه ها را تغییر دادیم و به طور متوسط آبونمان مشترکین در شهرهای بزرگ با افزایش ۳۰ برابر یعنی از ۳۰ تومان به ۹۰۰ تومان بالا رفت که در حال حاضر مدیران مخابرات صحبتی در این خصوص نمی کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید