سوختن سیم کارت های رایتل ادامه دارد

سوختن سیم کارت های رایتل ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، کاربران اپراتور سوم کشور به کم شدن سرعت اینترنت و سوختن سیم کارت خود معترض هستند. بله شاید تعجب کنید که چنین اتفاقاتی برای سیم کارت های رایتل افتاده است اما گزارش های مردمی و جواب مسئولین می تواند تعجب شما را برطرف کند. عده ای عقیده دارند این مشکلات به علت زیر ساخت های نامناسب است و عده ای معتقدند تعداد بیش از حد مشترکین قبل از گسترش تجهیزات منجر به این مشکل شده است.

سیم کارت رایتل

"مجید صدری" مدیر عامل رایتل در این خصوص گفته : سیم کارت شرکت رایتل و سایر اپراتورها از یک منبع تامین می شود و علت های مختلفی برای سوختن سیم کارت وجود دارد و سوختن زیاد سیم کارت های رایتل اصلا قابل تایید نیست.

مدیر عامل رایتل در خصوص کم شدن سرعت رایتل نسبت به گذشته این چنین گفت :

در یک سال گذشته سرعت توسعه ما بسیار زیاد بوده ، البته باید در کنار بحث های توسعه ای بحث بهینه سازی هم مورد توجه قرار گیرد ، طبق این جریان به علت اینکه چند سایت در حال بهینه سازی هستند ممکن است در این مقطع زمانی عده ای از مشترکان کم شدن سرعت که ناشی از این مسئله است را حس کنند.

صدری در خصوص اخبارهایی که در چند ماه گذشته مبتنی بر اینکه شرکت رایتل مثل همراه اول و ایرانسل مشتری کمپانی Gemalto نیست را به صورت غیر رسمی تکذیب کرد که این جریان می تواند باعث بوجود آمدن شایعات جدیدی برای رایتل شود.

مجید صدریمجید صدری مدیر عامل رایتل

گفتنی است مدیر عامل رایتل در خصوص جذب سرمایه گذار خارجی برای شرکت رایتل این چنین گفت :

ما برای شرکت رایتل در پی جذب سرمایه گذار خارجی هستیم زیرا شرکت ایرانسل موفقیت خود را مدیون سرمایه گذاری هایی است که از خارج بوده است. وی ادامه داد : سرمایه گذار اپراتور ایرانسل غیر از ایران در ۲۳ کشور جهان هم سرمایه گذاری کرده است اما باید بیشتر از جریانات مالی به تجربه و سرمایه تکنیکی شرکت های خارجی به اپراتورهای ایرانی کمک شود و طبق این ما هم صحبت هایی را داشتیم و امیدواریم بتوانیم در خصوص تجربیات فنی بتوانیم از این شرکت ها کمک گیریم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید