بسته های جدید اینترنت پرسرعت همراه اول معرفی شد

بسته های جدید اینترنت پرسرعت همراه اول معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور اول کشور برای تنوع در بسته های اینترنتی و صرفه جویی در هزینه های مشترکین خود ، ضمن پایدار ماندن بسته های اینترنتی فعلی از بسته های اینترنتی جدید "نوترینو" با ترافیک هدیه برابر با ترافیک خریداری شده خبر داد.

Notrino

این بسته های اینترنتی جدید در دو کلاس سرعتی پایه و حرفه ای در قالب بسته های "آلفا" و "آلفا+" عرضه شده و مشترکین می توانند با خریداری یکی از بسته های "آلفا+" به مقدار حجم دو بسته یعنی بسته شبانه روزی به همراه بسته شبانه از اینترنت همراه استفاده کنند.


اینترنت پایه (بسته های آلفا)

همراه اول از طریق بسته های آلفا ، اینترنتی با قیمت پایین و با سرعت پایه در اختیار مشترکان قرار خواهد داد. لازم به ذکر است مشترکینی که به هر دلیل نمی توانند از خدمات 3G و 4G در محل زندگی یا کار خود استفاده کنند می توانند با کمترین هزینه از بسته های آلفا استفاده کنند.

بسته های آلفا از نظر قیمت و حجم همانند "بسته های هوشمند GPRS" همراه اول است که توضیحات آن در جدول زیر نشان داده شده است.

بسته های آلفا

بسته

میزان حجم

تعدادMMS

اعتبار

قیمت

کد فعالسازی

1

۱۵۰ مگابایت

10

۱ روز

۱۰۰۰ تومان

۱۱#*۱۰۰*

2

۸۰۰ مگابایت

30

۷ روز

۵۰۰۰ تومان

۱۲#*۱۰۰*

3

۲/۵ گیگابایت

50

۱ ماه

۱۰/۰۰۰ تومان

۱۳#*۱۰۰*

4

۸۰۰ مگابایت

ندارد

۷ روز- فقط شبانه

۱۰۰۰ تومان

۱۴#*۱۰۰*



اینترنت حرفه ای (بسته های آلفا+)

بسته های آلفا+ که بسته های حرفه ای نوترینو است ، با سرعتی بسیار بالا ، استفاده تخصصی و حرفه ایی از اینترنت نسل سوم و چهارم را ممکن می کند. بسته های آلفا+ برای افرادی است که مایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا و استفاده از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی هستند ، بسیار مناسب است.

توضیحات بسته های آلفا + در جدول زیر شرح داده شده است.

بسته های آلفا+

۱۰۰مگابایت+ ۱۰۰مگابایت هدیه شبانه

 ۳۰۰مگابایت+ ۳۰۰مگابایت هدیه شبانه

۱گیگابایت+   ۱گیگابایت هدیه شبانه

۳گیگابایت+  ۳گیگابایت هدیه شبانه

کد فعالسازی

۱ روزه

۱۵۰۰ تومان

۳۵۰۰ تومان

۹۰۰۰ تومان

۱۰/۰۰۰ تومان

۲۱#*۱۰۰*

۷ روزه

۲۵۰۰ تومان

۵۰۰۰ تومان

۱۰/۰۰۰ تومان

۱۳/۵۰۰ تومان

۲۲#*۱۰۰*

۱ ماهه

۴۰۰۰ تومان

۷۰۰۰ تومان

۱۳/۰۰۰ تومان

۱۷/۰۰۰ تومان

۲۳#*۱۰۰*

- بسته های آلفا و آلفا+ برای همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول قابل استفاده است.

- برای استفاده از اینترنت پرسرعت فعالسازی بسته آلفا+ الزامی است.


گفتنی است که از مهمترین ویژگی ها و مزایای بسته های آلفا+ این است که به همان مقدار ترافیک خریداری شده و قابل استفاده در شبانه روز ، دارای ترافیک هدیه شبانه هم هستند و قابل استفاده از ساعت ۲ الی ۷ صبح می باشد. به طور نمونه بسته های یک گیگابایتی به همراه یک گیگابایت هدیه شبانه می باشد که هدیه را می توان فقط در ساعت ۲ شب تا ۷ صبح استفاده کرد.


خدمات جدید همراه اول

اگر مشترکان همراه اول از بسته های اینترنتی استفاده می کنند و می خواهند بسته جدیدی را فعال کنند ، بسته جدید برای آنها رزرو می شود. یعنی پس از تمام شدن بسته فعال در زمان تمدید حجمی یا زمانی ، بسته اینترنتی رزرو شده برایشان فعال می شود. همچنین بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترکین این امکان را می دهد تا بسته بعدی خود را از قبل انتخاب کنند تا در زمان تمدید ، بسته مورد نظر فعال شود.



آموزش تصویری

جهت آشنایی و آموزش می توانید فیلم زیر را مشاهده نمایید :



انتقال از بسته های هوشمند به بسته های جدید آلفا و آلفا+

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که دارای بسته های هوشمند هستند می توانند تا پایان یافتن بسته خود از آن استفاده کنند و بعد از تمام شدن بسته ، اگر بسته دیگری را رزرو نکرده باشند تمدید خودکار بسته هوشمند آنها با بسته های آلفا صورت می گیرد. این بسته ها از لحاظ ترافیک ، مدت زمان و قیمت شبیه همان بسته قبلی اما با سرعت پایه که از تاریخ ۱۷ اردیبهشت انجام می شود.

توجه داشته باشید مشترکانی که تمایل به استفاده از اینترنت حرفه ای را دارند حتما باید قبل از پایان یافتن بسته هوشمند خود یکی از بسته های آلفا+ را به دلخواه رزرو کنند.

       
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید