اینترنت بیسیم ایرانسل در تله کابین توچال

اینترنت بیسیم ایرانسل در تله کابین توچال

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در مهرماه ۱۳۹۳ خبری از سوی شرکت همراه اول منتشر شد که در آن امکان استفاده از wi-fi همراه اول را در مکان های عمومی پر تردد اعلام شده بود.

بعد از گذشت بیش از ۶ ماه از این خبر ، حالا نوبت ایرانسل شده است که از این سرویس خود پرده برداری نماید. تفاوتی که در بین این دو خبر وجود دارد در این است که همراه اول طرح خود را اجرایی نکرده است اما ایرانسل در توچال توانسته است این طرح را به مرحله اجرا برساند.

ایرانسل توچالدفتر ایرانسل در توچال

یکی از اقدامات جدید ایرانسل راه اندازی یک سامانه پیشرفته ، تحت پوشش شبکه وای فای ایرانسل در مجموعه تفریحی ورزشی توچال است که از این به بعد به مشترکین ایرانسل این امکان را می دهد تا با حضور در منطقه توچال و وصل شدن به شبکه "وای فای ایرانسل" که به اسم "Irancell wifi" است می توانند به میزان ۵۰۰ مگابایت و به مدت زمان ۶۰ ساعت از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

مشترکین برای استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل باید به شبکه وای فای ایرانسل متصل شده و یک پیام بدون متن به شماره "۴۰۳۱" ارسال نمایند تا نام کاربری و رمز عبور مخصوص شبکه ایرانسل را دریافت کنند و از امکانات آن بهره مند شوند.

شایان ذکر است دریافت نام کاربری و رمز عبور هر ۲۴ ساعت یکبار امکان پذیر است و خدمات اینترنت پر سرعت وای فای ایرانسل در پارکینگ ، ایستگاه اول و دوم مجموعه تفریحی ورزشی توچال قابل دسترس خواهد بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید