دانلود بهترین موسیقی های ایرانی توسط ریتمو

دانلود بهترین موسیقی های ایرانی توسط ریتمو

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت رایتل از آن دسته از اپراتورهایی است که خدمات منحصر به فردی را به مشترکین خود عرضه می کند و سعی کرده برای حمایت از هنر و هنرمندان دست به اقدامات جدید و قابل تحسینی بزند.

رایتل ریتمو

رایتل در سرویسی جدید خود به نام "ریتمو" که برای اولین بار در میان اپراتورهای تلفن همراه به اجرا در آمده است ، مجموعه ای پرتنوع و کامل از موسیقی شایسته ایران که شامل هزاران قطعه موسیقی از سبک های سنتی ایرانی و موسیقی کلاسیک و سبک پاپ است را ارائه کرده است و هرروز در حال کامل تر کردن آرشیو خود می باشد. سرویس "ریتمو" برای تمام مشترکان رایتل به صورت رایگان قابل اجرا است و برای استفاده تنها هزینه اینترنت محاسبه می شود.


نحوه فعالسازی

فعالسازی و استفاده از سرویس "ریتمو" به دو روش ممکن است :

۱- با استفاده از دیتای سیم کارت رایتل از طریق کامپیوتر به سرویس ریتمو به آدرس www.ritmo.ir بروید.

۲- از "برنامه های ریتمو" که برای سیستم عامل های اندرویدی و اپل موجود است ، می توان این سرویس را فعال کرد.



با استفاده از "ریتمو" می توانید لیستی از موسیقی هایی که بیشتر به آنها علاقه دارید را گوش کرده و برای ذخیره کردن آنها در دستگاه خود به راحتی آن را خریداری کنید. همچنین موسیقی ها بر حسب آلبوم ، سبک و خواننده بخش بندی شده و موزیک های پر طرفدارتر و جدیدتر مشخص و قابل مشاهده است. "ریتمو" این امکان را به شما می دهد تا ببینید دوستانتان به چه موسیقی گوش می دهند.

شایان ذکر است کلیه آثار موسیقی با رعایت کامل حقوق مالکیت مادی و معنوی مولفین و ناشران در دست مشترکان قرار گرفته است.



دانلود برنامه ریتمو برای محصولات اپل

از طریق لینک زیر می توانید برنامه "ریتمو" را برای دستگاه های اپل دانلود و نصب کنید. این برنامه با گوشی های تلفن همراه و تبلت های اپل سازگاری دارد. همچنین در این نسخه "رادیو ریتمو" نیز به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

اپل رایتل

دانلود ریتمو برای اپل



دانلود برنامه ریتمو برای سیستم عامل اندروید

از طریق لینک زیر می توانید برنامه "ریتمو" را برای دستگاه های اندروید دانلود و نصب کنید. همچنین در این نسخه "رادیو ریتمو" نیز به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

رایتل اندروید

دانلود ریتمو برای اندروید



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید