همراه اول طرح هدف رو بزن را معرفی کرد

همراه اول طرح هدف رو بزن را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور همراه اول با ارائه طرحی دیگر در پایان سال ۱۳۹۳ مشترکین خود را غافلگیر کرد. این طرح با نام "هدف رو بزن" مخصوص مشترکان سیم کارت های دائمی است و قانون آن به این صورت است که طبق میانگین استفاده ۶ ماه گذشته هر فرد به گروه های مختلف تقسیم شده و برای هر مشترک ، یک هدف یعنی مقدار هزینه و کارکرد مورد نظر تعیین می شود. در صورت رسیدن مصرف مشترک به هدف مشخص شده ، ۲برابر همان مبلغ را مکالمه درون شبکه یعنی شماره های همراه اول و تلفن ثابت جایزه می گیرید.

طرح #۱۰۰۰* جایگزین این طرح شده است

هدف

زمانی که مصرف مشترک به هدف تعیین شده خود برسد ، یک بسته هدیه که شامل دو برابر هدف تعیین شده است برای شخص فعال می شود. به طور نمونه اگر مبلغ تعیین شده برای هدف ، ۲۰هزار تومان باشد و مشترک این مبلغ را مصرف نماید ، مبلغ ۴۰هزار تومان هدیه برای وی فعال می شود. شایان ذکر است که اعتبار هدیه ، برای خرید بسته قابل استفاده نمی باشد و هدیه برای ارتباطات درون شبکه (شماره های همراه اول ، تلفن ثابت و اینترنت) قابل استفاده است. همچنین هزینه هدیه در صورتحساب مشترکان در قسمت تخفیف ها درج می گردد.

زمان استفاده از هدیه طرح هدف رو بزن تا پایان اسفند ماه جاری است و مشترکانی که سریعتر به مبلغ هدف مشخص شده برسند وقت بیشتری برای استفاده از هدیه خود دارند ، لازم به ذکر است ثبت نام در هر روزی از ماه صورت گیرد ، کارکرد آن از اول اسفند حساب می شود. در جدول زیر نحوه فعالسازی طرح هدف رو بزن قابل مشاهده است.

آموزش فعالسازی

روش شماره ۲

روش شماره ۱

نوع درخواست

۳۳۲۱#*۱۱۱*

ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۸۲

ثبت نام و راهنما

۳۳۲۰#*۱۱۱*

ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۸۲

استعلام کارکرد

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید