سامانه ۱۱۸ تهران بر بستر وب

سامانه ۱۱۸ تهران بر بستر وب

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در زندگی روزمره برای تمام اشخاص پیش می آید که دنبال شماره تلفنی می گردند و برای دستیابی به آن با سامانه ۱۱۸ تماس می گیرند. اما گاهی تا مشخصات کافی در مورد شخص حقیقی یا حقوقی مورد نظر نداشته باشند موفق به دریافت شماره تلفن از لحاظ قوانین نمی شوند و یا اپراتور توانایی پیدا کردن شماره مورد نظر را ندارد. در این مواقع بهتر است از طریق وب سایت "اطلاعات مشترکین مخابرات" شماره مورد نظر را جستجو کنید.

118 تهران

این وب سایت که مخصوص مشترکین پایتخت است ، اطلاعات افراد حقیقی و حقوقی را در بر می گیرد و کاربران می توانند با وارد کردن اطلاعات پایه ، شماره فرد یا محل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.



معرفی وب سایت ۱۱۸ استان تهران


جستجوی مشترکین حقیقی (اشخاص) :

در ابتدا باید روی گزینه مشترکین حقیقی که در صفحه اصلی است کلیک کنید و سپس در صفحه جدید ، فرم مربوطه را پر کنید. هر چه اطلاعات وارد شده توسط شما دقیقتر باشد ، خروجی بهتری دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید از کارکترهای استاندارد برای ورود اطلاعات استفاده کنید.

نکته : کاربرانی که تمایل ندارند اطلاعاتشان در سامانه ۱۱۸ نشان داده شود ، می توانند با مراجعه به مخابرات و ارائه درخواست خود این امر را میسر نمایند.



جستجوی مشترکین حقوقی (سازمان ها و شرکت ها و مشاغل) :

برای جستجوی یک شرکت و یا ارگان می توانید از بخش مشترکین حقوقی استفاده کنید. این صفحه نیز دارای یک فرم است که برای خروجی بهتر باید اطلاعات را دقیق پر کنید. در این بخش می توانید شرکت های خصوصی و دولتی را نیز به تفکیک مشاهده کنید.

نکته : کادر هایی که درباره نوع فعالیت و واحد تحت پوشش است کاربرد کمی دارد و در اکثر جستجوها باید خالی باشد.



بخش اماکن عمومی :

این بخش برای پیدا کردن شماره تماس اماکن عمومی قرار دارد و تعدادی از مراکز و اماکن دولتی ، سازمان ها و غیره ... که کاربرد بیشتری نسبت به سایر مکان ها دارند به صورت دسته بندی شده قرار دارد.



پیش شماره ها (کدها) :

در این قسمت از سایت می توان با انتخاب استان ، کد آن استان را مشاهده کرد. پیش شماره تمام استان های کشور در این بخش قرار دارد.



شماره های ضروری :

در این قسمت از سایت شماره های ضروری مثل مراکز امدادی و سازمان های مهم برای کاربران قرار داده شده است.



سایت های دولتی :

در این بخش از سایت ، در یک لیست صفحه های اینترنتی ۲۴ سازمان و نهاد دولتی و وزارتخانه برای مخاطبین به نمایش در آمده است.

برای ورود به سایت می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

سامانه اینترنتی ۱۱۸ تهران

       
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید