ارسال پیام صوتی با سرویس پیامک صوتی ایرانسل

ارسال پیام صوتی با سرویس پیامک صوتی ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، ایرانسل سرویس جدیدی به نام پیامک صوتی را برای مشترکین سیم کارت های اعتباری خود ارائه داده است که به کمک آن افراد می توانند برای شما پیام صوتی ارسال نمایند. برای گذاشتن پیام تنها کافی است با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹ از خطر ایرانسل خود برای مشترکان کلیه اپراتورها تا شصت ثانیه پیامک صوتی ضبط و ارسال کنید.

پیام صوتی


روش های اطلاع از ارسال پیام صوتی


۱- تماس خودکار : سیستم با مخاطب شما تماس برقرار می کند و پیام شما پخش می شود.


۲- پیامک : مخاطب از طریق پیامک از پیام صوتی شما آگاه شده و پس از برقراری تماس با سیستم ، پیام شما را گوش می دهد. لازم به ذکر است که برای مشترکان ایرانسل این امکان فراهم شده تا برای شنیدن پیام های جدید از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیم از شماره ۷۲۰ که با نرخ مکالمه درون شبکه محاسبه می شود استفاده کنند و مشترکان اپراتورهای دیگر می توانند با شماره ۰۰۰۰۰ ۷۲ ۰۹۳۷ تماس بگیرند و به پیام های خود گوش دهند.



۳- پیام چند رسانه ای mms : این امکان تنها مخصوص مشترکین ایرانسل می باشد و به این صورت است که پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مخاطب ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است برای استفاده از این باید سرویس قبلا پیام چند رسانه ای خود را فعال کرده باشید. برای فعال سازی کد #۵*۳*۱۳۰* را شماره گیری نمایید.





سایر امکانات و نکات پیامک صوتی


   - تعین محدوده زمانی برای ارسال یک پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص.

   - قابلیت ارسال پیام دریافتی به مشترکان دیگر با روش های مختلف مثل پیامک ، پیام چند رسانه ای و تماس خودکار و قابلیت ارسال یک پیام صوتی به چند نفر.

   - مشترکین ایرانسل باید توجه داشته باشند که ارسال پیامک صوتی به مخاطبین ایرانسلی ۶۲۰ ریال و ارسال به مشترکین اپراتورهای دیگر ۸۵۲ ریال است.

     
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید