بررسی مشکل افزایش قبوض همراه اول

بررسی مشکل افزایش قبوض همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، برخی از مشترکین همراه اول از طریق سامانه تلفنی "۱۹۵" شکایاتی مبنی بر افزایش بی رویه و غیرطبیعی در قبوض تلفن همراه خود داشتند که پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این افزایش ناگهانی به خاطر مواردی چون تغییر تعرفه ها ، استفاده از سرویس های ارزش افزوده و اختلال در سامانه پرداخت قبوض میاندوره بوده است. در همین راستا "غلامرضا داداش زاده" معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام نمود که مشترکین می توانند با مقایسه قبض خود با پرینت ریزمکالماتشان ، این ابهامات را رفع نمایند و در صورتی که مشکلشان حل نشد با سامانه "۱۹۵" تماس بگیرند.

قبض همراه اول

وی درباره نحوه نظارت بر تعرفه ها نیز اشاره کرد : رگولاتوری با توجه به دسترسی های لازم به اپراتورها کاملا نظاره گر تعرفه ها می باشد و در حال حاضر نیز می توان به قطعیت اعلام نمود که تعرفه تمام اپراتورها بر اساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات  اعمال می شود.

کاربران همراه اول می توانند با در دست داشتن کارت ملی خود و مراجعه به مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت و یا دفاتر اصلی خدمات تلفن همراه نسبت به دریافت پرینت ریزمکالمات خود اقدام نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید