معرفی برنامه بیسفون

معرفی برنامه بیسفون

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، زمانی که برنامه های ارتباط جمعی جایی برای خود در میان مردم کشورمان پیدا کردند ، نگرانی های زیاد و البته درستی وجود داشت. نگرانی هایی مانند دزدیده شدن اطلاعات تلفن های همراه ، لو رفتن اطلاعات و پیام های کاربران و غیره که با توجه به صاحبان اصلی این برنامه ها این نگرانی ها را دو چندان می کرد. بعد از مدتی حرف از برنامه های جایگزین ایرانی به میان آمد که در وب سایت رند برنامه ساینا که توسط همراه اول پشتیبانی می شد معرفی گردید. در همان زمان برنامه بیسفون نیز وجود داشت اما با توجه به کاستی های این برنامه زیاد به چشم نمی آمد.

برنامه بیسفون

اکنون برنامه بیسفون با تبلیغات مجازی و محیطی و با برطرف کردن نواقص و اضافه کردن امکانات جذاب جای خود را در گوشی های تلفن همراه کاربران ایرانی باز کرده است. امکانات زیر از مهمترین امکانات برنامه بیسفون است که با برنامه های مشابه خارجی تفاوتی ندارد :

  • امکان ارسال رایگان پیام های متنی
  • امکان مکالمه صوتی و تصویری رایگان بر بستر اینترنت
  • امکان ایجاد گروه های کاری و دوستانه
  • امکان ارسال فایل های صوتی و تصویری به صورت رایگان
  • صدای زنگ اختصاصی
  • ارسال و استفاده از برچسب ها (استیکرها) که به صورت اختصاصی طراحی شده است



دریافت و نصب برنامه بیسفون برای اندروید و اپل

برنامه بیسفون به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و شما می توانید با توجه به سیستم عامل تلفن همراه خود این برنامه را دانلود و نصب نمایید. در حال حاضر فقط بر روی ۲ سیستم عامل ذکر شده امکان نصب وجود دارد.


دانلود بیسفون برای اپل (آیتیونز)

دانلود بیسفون برای اپل (سیبچه) (لینک به علت نقص فنی حذف شد)

دانلود بیسفون برای اندروید (کافه بازار)

دانلود بیسفون برای اندروید (گوگل پلی)


توجه داشته باشید ممکن است به علت برخی مسائل از جمله تحریم ها ، شما نتوانید به لینک های آیتیونز یا گوگل پلی دسترسی داشته باشید. به همین دلیل لینک های سیبچه و کافه بازار قرار داده شده است.



مصاحبه و بازبینی برنامه بیسفون

وب سایت رند طی یک مصاحبه سعی کرده است که تمامی سوالات و موارد مهمی که ممکن برای شما پیش بیاید را از مسئولین برنامه بیسفون پرسیده است. شما می توانید این مصاحبه را در لینک زیر مشاهده نمایید.

مصاحبه با بیسفون


معایب برنامه بیسفون

این برنامه نیاز به زمان بیشتری برای تکامل دارد که البته این مشکل باعث عدم استفاده از آن نمی شود. هرچند که در فضای مجازی صحبت های بیشماری از بومی نبودن برنامه های بیسفون و ساینا شنیده می شود اما شرکت های تولید کننده این دو نرم افزار صحبت دیگری دارند.

یکی دیگر از ایرادات این نرم افزار تعداد کم نصب کنندگان و استفاده کنندگان نسبت به سایر برنامه های ارتباط جمعی است که این مشکل نیز قطعا با مرور زمان کمی حل خواهد شد.



تماشای فیلم تبلیغاتی بیسفون

در این ویدیو مختصری از امکانات برنامه بیسفون به همراه نمایش تعدادی از برچسب های اختصاصی و فارسی این برنامه نمایش داده می شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید