نسل چهارم سیم کارت های ایرانسل در مشهد رونمایی شد

نسل چهارم سیم کارت های ایرانسل در مشهد رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شهر مشهد اولین شهری که در ایران با بهره برداری از شبکه LTE ایرانسل ، همراه با آخرین فناوری ارتباطی روز جهان تحت پوشش نسل چهارم فناوری موبایل لقب گرفت. مشترکین سیم کارت های ایرانسل از این پس به کمک سیم کارت های "Usim" که به عنوان نسل جدید سیم کارت های ایرانسل رونمایی گردیده ، می توانند خدمات نسل 4G را به جای سایر راه های دسترسی به اینترنت انتخاب نمایند.

اینترنت مشهد


با استفاده از خدمات 4G امکان ارسال و دریافت تصاویر با کیفیت بالا ، بازی برخط و بدون تاخیر ، استفاده بدون کاهش کیفیت برای چند کاربر همزمان و استفاده از برنامه های کاربردی فعال روی بستر اینترنت باکیفیت عالی ، فراهم گشته است. همزمان با راه اندازی 4G در مشهد مقدس ، مودم های مبتنی بر 4G ایرانسل با پشتیبانی از GPRS ، EDGE ، 3G و 4G با توجه به محدودیت تلفن های همراه که LTE را پشتیبانی می نمایند برای دسترسی به تمامی قابلیت های 4G با هزینه بسیار کمتر در دسترس کاربران قرار گرفت.

علیرضا قلمبر دزفولیعلیرضا قلمبر دزفولی ، مدیر عامل شرکت ایرانسل


در این مراسم علیرضا قلمبر دزفولی ، مدیر عامل ایرانسل خاطرنشان کرد: اولین شبکه LTE سال ۲۰۰۹ و پس از آن سال ۲۰۱۱ در کره و اکنون در سال ۲۰۱۴ در ایران راه اندازی گشته است و از مهمترین مزایای آن امکان پهنای باند بیشتر ، توانایی ارسال و دریافت فایل های با حجم بالاتر در زمان کمتر ، بهبود زمان پاسخگویی ارتباطات در لحظه (RealTime) و بهبود کیفیت شبکه حین حرکت سریع نام برد. همچنین وی افزود سرعت دانلود در شبکه 4G بین ۱۰ تا ۴۰ Mbps و سرعت آپلود بین ۱ تا ۱۵ Mbps و مدت زمان پاسخگویی را بین ۵۰ ms  تا ۱۵۰ ms عنوان کرد.

مدیر عامل ایرانسل افزود اپراتور دوم بیش از تعهدات خود را تحت پوشش قرار داده است و برای پوشش جاده ای بیش از ۲۱۰/۶ درصد و برای پوشش جمعیتی بیش از ۸/۱ درصد از تعهدات خود جلوتر است.



تنظیمات اینترنت نسل چهارم

جهت آشنایی با تنظیمات 4G می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.


تنظیمات 4G



گوشی های پشتیبان کننده از 4G

جهت مشاهده لیست گوشی هایی که از سیم کارت های نسل چهارم پشتیبانی می کنند از لینک زیر می توانید استفاده نمایید.


گوشی های با قابلیت 4G

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید