ایران بیشترین ثبت کننده دامنه در منطقه را دارد

ایران بیشترین ثبت کننده دامنه در منطقه را دارد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، کاربران اینترنت ایرانی تا امروز (۱آذرماه ۱۳۹۳) تعداد ۵۷۸/۴۲۳ دامنه ملی در کشور ثبت و خریداری نموده اند. این آمار خیره کننده در منطقه باعث دریافت رتبه بیشترین ثبت دامنه توسط کشورمان شده است. در همه کشورهای دنیا خرید و فروش دامنه یک شغل فرعی به حساب می آید و این کسب و کار یکی از شغل های با درآمد است. البته داشتن هوش و ایده های جذاب و البته سرعت عمل از عوامل موفقیت در این تجارت است. در کشور ما نیز این تجارت وجود دارد و بیشتر دامنه های ثبت شده برای فروش قرار گرفته اند.

تجارت دامنه

یکی از مزایای تجارت دامنه این است که هر فردی می توانند به راحتی وارد آن شود. هرچند که این کار دانش ، تخصص و دقت می خواهد اما با کمی مطالعه هر فردی می تواند به راحتی یک تاجر دامنه شود. در کشور ما تقریبا تمامی دامنه ها مناسب و مرتب ثبت شده اند اما روزانه تعداد ۵۰۰ دامنه آزاد شده برای ثبت معرفی می شود که کاربران جدید می توانند با جستجو میان آنها دامنه مورد نظر خود را ثبت نمایند.

در حال حاضر تمامی دامنه های ۳ رقمی ، ۴ رقمی و سه حرفی در پسوند ir ثبت شده اند و کلمات معنی دار نیز اغلب در مالکیت افراد مختلف است. اما با کمی مطالعه و با استفاده از هوش خود دامنه هایی را ثبت نمایید که ارزشمند هستند. همچنین در حال حاضر دامنه های بین المللی با پسوندهای com ، net ، co و غیره ... محلی مناسب برای ثبت دامنه های مناسب است.



آمار دامنه های ثبت شده ملی

کاربران وب سایت رند می توانند آمار دامنه های ثبت شده ملی را از طریق لینک زیر به صورت بروز شده مشاهده نمایند :


آمار دامنه های ثبت شده ir

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید