سیم کارت های بی نام و نشان

سیم کارت های بی نام و نشان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، سیم کارت های از پیش فعال شده موضوع داغی است که همیشه مورد بحث بوده است. سیم کارت های اعتباری که به نام فردی است که یا وجود خارجی ندارد و یا فوت شده است. می توان تصور کرد که چه کارهای مختلفی می توان با کمک این سیم کارت های بی نام و نشان انجام داد و هیچ ردی نیز از خود به جای نگذاشت. برای آشنایی بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

سیم کارت بی نام

سیم کارت های اعتباری

به دلیل ارزان بودن این نوع سیم کارت می توان آن را بهترین گزینه برای فروش غیرقانونی سیم کارت معرفی کرد. سیم کارت هایی که برای استفاده نیاز به فعالسازی دارند اما به خاطر اینکه از قبل این سیم کارت ها فعال شده و به نام فردی دیگر هستند از ابتدا می توانید با آن تماس برقرار کنید.



سیم کارت به نام کیست ؟

دفاتری که به صورت غیر قانونی این سیم کارت ها را سند می زنند ، کپی کارت ملی جعل شده و یا یک فرد فوت شده را برای این کار مورد استفاده قرار می دهند که هر دو کار یک عمل  غیر اخلاقی و خلاف شرع و قانون است. بعد از انتقال سند به نام فرد مورد نظر سیم کارت فعال شده و قابل استفاده است.



هدف استفاده از این سیم کارت ها

معمولا افرادی به دنبال چنین سیم کارت هایی هستند که قصد انجام کار خلافی را دارند و می خواهند در صورت پیگیری ، نشانی از آنها وجود نداشته باشد. هرچند که در صورت پیگیری های قانونی و قضایی امکان شناسایی این افراد حتی اگر سیم کارت به نامشان هم نباشد وجود دارد.



راهکار

به نظر می رسد برای جلوگیری از این پدیده باید بر نمایندگان اپراتورها که متولی سند زدن و فعالسازی هستند نظارت بیشتر شود. اگر این گونه سیم کارت ها با نام های جعلی و متوفی فعال نشوند ، استفاده کنندگان نیز هرگز نمی توانند این سیم کارت ها را تهیه نمایند.


این مشکل در کشورهای مختلف نیز وجود دارد. به عنوان مثال کشور افغانستان به تازگی با این مشکل مواجه شده است به طوری که دست فروشان خیابانی نیز مشغول به فروش سیم کارت های فعال شده هستند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید