افتتاح طرح فیبر نوری جدید تانوما در هشت استان کشور

افتتاح طرح فیبر نوری جدید تانوما در هشت استان کشور

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، سرانجام فاز نخست اتصال منازل به فیبرنوری (FTTH) مخابرات در 8 استان کشور از جمله تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز، شیراز، کرج و کرمانشاه صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست‌ جمهوری و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت پیشین در مرکز مخابرات شهید فرد اسدی تهران افتتاح شد.

فناوری فیبرنوری با پهنای باند بالا و متقارن می‌تواند بهترین گزینه برای رفع نیازهای ارتباطی سال‌های آینده باشد. این فناوری سرعت تبادل اطلاعات را به صورت نامحدود ممکن می‌سازد و شرایط انتقال اطلاعات تا فاصله 60 کیلومتری و حتی بیشتر را بدون افت کیفیت ایجاد می‌کند.

افتاح طرح تانوما

گفتنی است علاوه بر استان‌های ذکر شده در صورت عدم وجود امکانات فیبرنوری در منطقه مورد نظر، مشتریان می‌توانند با ارائه درخواست خود در نوبت واگذاری خدمات فیبرنوری قرار بگیرند.

باید بدانید که هزینه فیبرکشی و تجهیزات بر عهده درخواست‌کنندگان می‌باشد و به 2 صورت نقدی و اقساط قابل پرداخت است. این فناوری که با نام تجاری تانوما شناخته می‌شود از طریق طرح‌های پیش ‌پرداخت و پس ‌پرداخت که به صورت زیر نام‌گذاری شده‌اند قابل دریافت می‌باشند:

1- پس‌ پرداخت: طرح‌های الماس و مروارید با سرعت‌های پنجاه و صد مگابیت بر ثانیه
2- پیش پرداخت: طرح پیش پرداخت 6 ماه زمرد

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید