برگزاری سومین همایش امور مشترکین در جهت تقدیر از دفاتر همراه اول استان اصفهان

برگزاری سومین همایش امور مشترکین در جهت تقدیر از دفاتر همراه اول استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، سومین همایش تقدیر از امور مشترکین و دفاتر همراه اول برتر استان اصفهان با حضور حیدری‌زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان، خانم زیباکلام رئیس اداره توسعه خدمات ترابردپذیری، مشایخی معاون بازاریابی و تعدادی از مدیران ارشد مخابرات استان اصفهان در تالار آناهیتا برگزار شد و در این همایش از امور مشترکین و دفاتر برتر همراه اول استان تقدیر به عمل آمد.

حیدری‌زاده تلاش‌های همکاران در بخش فنی و مدیریت ارتباط با مشتری در بخش امور‌ مشترکین و دفاتر خدماتی را موجب رضایت مشترکان از خدمات همراه اول دانسته و از تلاش‌های آنها تقدیر به عمل آورد، همچنین وی آمار خوب ترابردپذیری در استان را نیز حاصل تلاش و فعالیت امور مشترکین دانسته است.

همراه اول در اصفهان
دکتر ناصر مشایخی معاون تجاری استان اصفهان ضمن صحبت در حوزه بازاریابی و فروش بخش سیار همچنین با اشاره به جایگاه کنونی تلفن همراه در اصفهان، از افزایش نفوذ بازار، رضایت مشتریان و استقبال از طرح‌های جدید همراه اول در زمینه تلفن همراه سخن گفت.

خانم زیبا کلام رییس اداره توسعه خدمات ترابردپذیری، کسب رتبه اول ترابردپذیری توسط همراه اول در کشور را حاصل تلاش‌های همکاران مخابرات استان‌ها دانست و ادامه این موفقیت‌ها  را در گرو تلاش هر چه بیشتر در امور مشترکین و دفاتر خدماتی بیان کرده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید