ارائه نسخه جدید اپلیکیشن اندروید و پرتال وب ایرانسل من

ارائه نسخه جدید اپلیکیشن اندروید و پرتال وب ایرانسل من

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پرتال وب و نسخه جدید اندروید "ایرانسل من" با  بهبود کاربری و قابلیت دسترسی آسان و سریع نسبت به قبل برای مشترکین ایرانسل ارائه شده است.

در نسخه پیشین این اپلیکیشن امکان مدیریت میزان مصرف اینترنت و هزینه‌های تماس و پیامک برای مشترکان ایرانسلی ممکن بود، حال با ارائه نسخه جدید و پرتال وب "ایرانسل من" امکان کنترل و مدیریت حساب ایرانسلی برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر شده است و شرایط را برای کاربران بهبود بخشیده است.

اپلیکیشن ایرانسل من

از جمله امکانات اپلیکیشن "ایرانسل من" که می‌توان به آنها اشاره کرد خرید شارژ و بسته اینترنتی، مدیریت میزان مصرف اینترنت، هزینه تماس و پیام کوتاه، نمایش اطلاعات حساب، نمایش باقی‌مانده بسته اینترنت، مدیریت حساب چندکاربره، نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر آن، مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آنها به مکالمه یا پیامک، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب، مشاهده فهرست سرویس‌های ارزش افزوده ، امکان عضویت و لغو عضویت است.

همچنین مشترکین سیم کارت‎های دائمی ایرانسل می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن "ایرانسل من" به راحتی قبض‎های دوره‌ای خود را پرداخت کنند. نسخه جدید ios اپلیکیشن "ایرانسل من" نیز به زودی برای کاربران ارائه می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید