سرویس جدید پرداخت پول خرد موبایل

سرویس جدید پرداخت پول خرد موبایل

به گزارش پایگاه خبری وب‌‎سایت رند، در گذشته کارهای بانکی حتما نیازمند مراجعه حضوری بود اما در این سال‌ها خدمات بانکداری پیشرفت قابل توجهی کرده و بسیاری از کارها از طریق سیستم بانکداری الکترونیک صورت می‌گیرد. حتی سیستم‌های بانکی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان خود خدمات جدید و کاربردی تدارک دیده‌اند.

نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سرویس جدیدی با نام "پرداخت پول خرد موبایل "خبر داد و از هماهنگی این برنامه با بانک مرکزی و صدور دستور این بانک به همه بانک‌ها خبر داد.

سرویس پرداخت پول خرد
معاون وزیر ارتباطات در این خصوص گفت: بیشتر از نیمی از پرداخت‌های خرد، مبالغ زیر 10 هزار تومان هستند و برای تراکنش روی تلفن همراه با بانک مرکزی به توافق رسیده‌ایم تا برای رفاه حال مردم، امکان نقل و انتقال پول خرد برای خریدهای زیر ۱۰ هزار تومان نیز از طریق شبکه بانکی روی موبایل فراهم شود.

از این رو شرایطی در حال ایجاد شدن است که کاربران بتوانند این پرداخت‌ها را نیز از طریق تلفن همراه خود و بدون اتصال لحظه‌ای به سیستم بانکی کشور انجام دهند. قرار است یک حساب بانکی از طرف هر کاربر ایجاد شود تا بعد از پرداخت‌های خرد انجام شده از سمت کاربر، یک گزارش کلی به سیستم بانکی ارائه شده و این مبلغ جمع شده از حساب کاربر کسر گردد.

این سرویس در راستای اجرای موبایل بانکینگ در کشور و آسان شدن خرید و فروش اینترنتی و پرداخت پول خرد از طریق موبایل انجام شود و قرار است این سرویس حداکثر تا دو ماه آینده یعنی تا اواخر شهریور ماه برای مردم اجرایی شود.

با توجه به صحبت‌های جهانگرد، سرویس جدید در لحظه مبادله وجه، نیازی به اتصال لحظه ای به سیستم بانکی کشور و در نتیجه اینترنت نداشته و مجموع پرداخت‌های خرد کاربر بعدا به سیستم بانکی ارائه شده و مبلغ آن از حساب کسر می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید