کاهش تعرفه رومینگ کشور عربستان در اپراتور ایرانسل

کاهش تعرفه رومینگ کشور عربستان در اپراتور ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اپراتور ایرانسل در پی اعزام اولین گروه حجاج ایرانی در تاریخ 8‌مرداد 1396 به کشور عربستان برای سهولت ارتباط و ارائه خدمات مناسب به زائرین تعرفه‌های خود را کاهش داده است.

با توجه به تعرفه‌های ایرانسل، کاربرانی که از رومینگ بین‌المللی ایرانسل در سفر حج استفاده می‌کنند به ازای تمامی مکالمات اعم از داخلی، مکالمه با ایران و دریافت مکالمه 599 تومان و برای ارسال پیامک 299 تومان باید بپردازند، همچنین مشترکینی که از بسته‌ها و یا اینترنت هدیه خود استفاده نکنند، برای دیتا به ازای هر مگابیت باید 299 تومان بپردازند. دریافت پیامک نیز کاملا رایگان می‌باشد.

رومینگ عربستان ایرانسل

دو نوع بسته یک هفته‌ای برای زائرین در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می‌باشد:

1- حجم 300 مگابایت با قیمت 30 هزار تومان که با کد دستوری #1*2*3*111* فعال می‌شود.
2- حجم 600 مگابایت با قیمت 50 هزار تومان که با کد دستوری #2*2*3*111* فعال می‌شود.

در صورت تمام شدن شارژ مشترکین در طول سفر، می‌توانند با شماره‌گیری کد #7* خط خود را شارژ نمایند و یا در هنگام دریافت تماس با درخواست پرداخت هزینه توسط تماس‌گیرنده به مکالمه بپردازند. یکی دیگر از کدهای کاربردی #1*111* است که مربوط به فعال‌سازی رومینگ بین‌المللی می‌باشد و مشترکین علاوه بر تنظیمات دستی گوشی خود، می‌توانند با شماره گیری این کد رومینگ خط خود را فعال کنند.

در پایان باید بدانید که روشن بودن گوشی تلفن همراه مشترکین ایرانسلی در حالت رومینگ بین‌الملل در ایام حج هزینه‌ای برای آنها نخواهد داشت.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید