سخنان واعظی درباره اپراتور مجازی

سخنان واعظی درباره اپراتور مجازی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، پس از نهایی شدن اپراتور مجازی برای فعالیت و آغاز به کار، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص اعلام کرد که اپراتور مجازی  و اپراتور اصلی مکمل و همکار هم خواهند بود و با هماهنگی و تفاهم، خدمات تخصصی ارائه خواهند کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دراین خصوص گفت: اپراتورهای مجازی بدون اینکه نیاز به سرمایه‌گذاری کلان در بخش زیرساخت و شبکه داشته باشند، با هماهنگی و تفاهم با اپراتورهای اصلی به ارائه خدمات تخصصی می‌پردازند.

سخنان واعظی درباره اپراتور مجازی

واعظی با تاکید بر خدمات ارزش افزوده‌ اپراتورهای شبکه‌ مجازی، درباره‌ شروع فعالیت‌ تخصصی این شبکه و بهره‌مندی مردم از سرویس‌ها و خدمات آن اظهار امیدواری کرد. وی همچنین درباره‌ی کسب و کارهای الکترونیک در کشور گفت: با توجه به بستر خوبی که در کشور طراحی و اجرایی شده، امروز کسب و کارهای مختلف تعریف شده و ما شاهد نمونه‌های خوب آن در نمایشگاه الکامپ هستیم. هر فکر جدیدی که در بستر فناوری اطلاعات ظهور می‌کند و هر فکر خاص و مطلوبی که شکل می‌گیرد، در سراسر کشور به توجه مردم و کاربران نیاز دارد.

وزیر ارتباطات درباره‌ نقش اپراتورهای مجازی در حوزه‌ی کودک و نوجوان این‌چنین گفت: قسمتی از اپراتورهای مجازی مانند هوشمند امین می‌توانند در این حوزه کار کنند، و سایرین که در حال کار هستند. امیدواریم شاهد اتفاقات مطلوبی در این قسمت باشیم.

واعظی امیدوار است اپراتورهای مجازی بستری را ایجاد نمایند تا فعالیت‌های تخصصی شکل بگیرد و رشد خدمات تخصصی در بستر فناوری ایجاد گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید