تسهیلات اپراتور رایتل برای حاضرین در نمایشگاه الکامپ

تسهیلات اپراتور رایتل برای حاضرین در نمایشگاه الکامپ

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، الکامپ یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر فعالیت دارد. امسال نیز این نمایشگاه از تاریخ 30‌تیر تا 2‌مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌گردد.

اپراتور سوم کشور نیز در سالن 40 این نمایشگاه حضور دارد. رایتل هدایای متنوع و ارزشمند، تخفیف‌های استثنایی و معرفی خدمات جدید و آخرین فناوری‌های ارتباطی را برای بازدید کنندگان محترم ارائه کرده است.

رایتل در الکامپ

از جمله امکانات و تسهیلاتی که رایتل در طول نمایشگاه الکامپ در اختیار اعضای خانواده این اپراتور قرار می دهد شامل:


تخفیف در خرید بسته های مصرفی اینترنت

مشترکینی که درحال حاضر از اپراتور رایتل استفاده می‌کنند، می‌توانند در طول برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه‌های رایتل، بسته‌های مصرفی اینترنت را با 30% تا 50% تخفیف خریداری نمایند.


امکان بهره‌مندی از تخفیف‌های استثنایی و خرید بسته‌های ویژه نمایشگاه

همه بازدیدکنندگان غرفه‌های رایتل می‌توانند سیم‌کارت دیتا با مودم‌های (3G و 4G به‌ همراه بسته آغازین بلندمدت تا 50% تخفیف خریداری نمایند. همچنین امکان خرید سیم‌کارت اعتباری رایتل با بسته آغازین ویژه (سه ماه مکالمه رایتلی نامحدود و 1500 مگابایت اینترنت رایگان) با 75% تخفیف فراهم شده است.



امکان دریافت سیم‌کارت دیتای رایگان، با همراه داشتن گوشی هوشمند یا تبلت در نمایشگاه

بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ می‌توانند با ارائه کارت ملی و تلفن هوشمند یا تبلت خود، سیم‌کارت دیتای رایگان رایتل را با بسته آغازین به صورت فعال و با انجام تنظیمات در دستگاه خود دریافت نموده و از امکانات این سیم‌کارت بهره‌مند شوند.



امکان دریافت طرح 18 سالگی

دربازه زمانی برگزاری نمایشگاه، طرح 18 سالگی با هدایای بسته آغازین ویژه این طرح که در 6 دوره 30 روزه قابل استفاده می‌باشد، ارائه می‌شود. هدایای بسته آغازین شامل سیم‌کارت اعتباری، 6 ماه تماس و پیامک درون شبکه، 1200 مگابایت اینترنت رایگان و یک سیم‌کارت هدیه می‌باشد. باید بدانید که این طرح شامل متولدین سال 1377 که در سال گذشته به سن 18 سال تمام رسیده‌اند اما موفق به دریافت هدیه خود نشده‌اند، نیز می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید