رندترین شماره‌های آپتل روی میز مزایده

رندترین شماره‌های آپتل روی میز مزایده

شماره‌های رند به علت ماندگاری سریع و بالا در ذهن مخاطب همواره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و برای کسب و کارهای موفق امری مهم و حیاتی محسوب می‌شود. از سوی دیگر، تعداد اندک اپراتورهای تلفن همراه در کشور، گستره انتخاب شماره‌های رند را برای متقاضیان محدود کرده است. اما حالا با ظهور اپراتورهای نوین تلفن‌همراه امکان انتخاب وسیع‌تری برای مخاطبین شماره‌های رند فراهم شده است تا جایی که امروز اپراتورهای نوین موبایل با دارا بودن رندترین پیش شماره 0999 توجه علاقمندان را تا حد زیادی به خود جلب کرده اند. در این میان با وجود اینکه تنها یک ماه از عرضه عمومی سیم کارت‌های دائمی آپتل با پیش شماره 09991 می‌گذرد، رند بودن شماره‌های اپراتور، علاقمندان را به پای میز مزایده کشانده است.

مزایده سیم کارت های آپتل

مسعود وکیلی نیا، مدیرعامل شرکت نگین‌تل، در مورد نحوه شرکت در مزایده شماره‌های رند این شرکت تشریح کرد: "متقاضیان می‌توانند برای خریداری شماره‌های رند به وب‌سایت آپتل مراجعه کرده و پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، در مزایده شرکت کنند." مزایده هریک از شماره‌ها دارای یک بازه زمانی تعیین شده است که متقاضیان می‌بایست در آن بازه به وب‌سایت آپتل مراجعه کرده و در مزایده شماره مورد نظر خود شرکت نمایند، این در حالی است که براساس قوانین مندرج در وب‌سایت آپتل، اگر ثبت پیشنهاد بر روی یک شماره در ساعات پایانی برگزاری مزایده همچنان ادامه داشته باشد، به زمان باقیمانده تا پایان مزایده یک ساعت اضافه می‌شود.

پرداخت یک درصد از کل مبلغ پایه به عنوان ودیعه از ملزومات شرکت در مزایده بوده که در پایان زمان مزایده، این مبلغ به کاربرانی که برنده شماره منتخب خود نشده‌اند، مسترد می‌شود. مدیرعامل شرکت نگین‌تل در رابطه با نحوه ثبت پیشنهاد بر روی هر شماره خاطر نشان کرد: "رقم پیشنهادی متقاضیان برای شماره‌های مورد نظرشان می‌بایست از رقم پایه درج شده برای هر شماره و یا آخرین پیشنهاد ثبت شده بالاتر باشد."  وی در ادامه گفت: "هر زمان که برای یک شماره رقم بالاتری توسط مشترکین ثبت شود، از طریق پیامک به شرکت‌کنندگان در مزایده اعلام خواهد شد." 

شایان ذکر است پس از اتمام زمان مزایده، برندگان به منظور پرداخت باقیمانده مبلغ مورد نظر برای هر شماره، چهار روز کاری زمان خواهند داشت و در صورتی که ظرف این مدت باقی مانده مبلغ پرداخت نشد، هزینه ودیعه شخص مسدود و نفر دوم برنده مزایده اعلام خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید