حضور وب سایت رند در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

حضور وب سایت رند در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، بزرگترین رویداد تجاری در کشور در زمینه تولید و ارائه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر "نمایشگاه الکامپ" است که همه ساله با حضور گسترده مخاطبین این حوزه برگزار می شود. این نمایشگاه هر ساله در آذرماه برگزار می شد که امسال با تغییری بزرگ در تابستان آغاز به کار خواهد کرد.

بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ در فصل تابستان و از تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد سال 1396 در بازه زمانی 10 صبح تا 18 عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

از اهداف نمایشگاه الکامپ می توان به رقابت شرکت های ایرانی در بازار جهانی و گسترش پتانسیل های بین المللی بازرگانی ایران اشاره کرد. این نمایشگاه بستر معرفی دستاوردهای جدید در حوزه الکترونیک و کامپیوتر را ایجاد می کند. الکامپ در میان شرکت های گوناگون ارتباط برقرار می کند تا این شرکت ها با همکاری دو طرفه نیازهای داخلی کشور را تامین نمایند.

این نمایشگاه یکی از پرمخاطب ترین نمایشگاه های کشور است و بازدیدکنندگان از سراسر کشور برای آشنایی با شرکت ها و خدمات آنها به پایتخت سفر می کنند. حضور شرکت های خارجی نیز از شاخص ترین اتفاقات این نمایشگاه است. 

حضور رند در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

غرفه رند در نمایشگاه الکامپ

وب سایت رند مانند سال گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. رند در نمایشگاه الکامپ در غرفه 534 در سالن 38A حضور دارد و پذیرای بازدید کنندگان عزیز است.



مسابقات رند در نمایشگاه الکامپ

وب سایت رند در نظر دارد تا با برگزاری مسابقات مختلف و هدایای ارزشمند ، لحظات خوشی را برای علاقمندان و دوستداران همیشگی رند رقم بزند. "عکاسی در اینستاگرام" و "تشخیص نوع رند" از مسابقات در نظر گرفته شده در نمایشگاه الکامپ است که علاقمندان با حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه رند می توانند در این مسابقات شرکت کنند و پس از اتمام نمایشگاه به قید قرعه از طرف شرکت آپتل (اپراتور مجازی تلفن همراه) و شرکت رجحان (امنیت شبکه سیستم‌های یکپارچه مالی و اداری) برنده جوایز ارزنده شوند.

توضیحات بیشتر در خصوص مسابقات در روزهای آتی در وب سایت و در اینستاگرام و تلگرام رند منتشر می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید