مجوز خدمات مالی برای شبکه های اجتماعی

مجوز خدمات مالی برای شبکه های اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، این روزها شبکه های اجتماعی تبدیل به بخش جداناپذیر زندگی روزمره اکثر انسان ها شده است. با توجه به این موضوع بسیاری از اپلیکیشن ها فرصت را برای حک کردن نام خود در ذهن کاربران و یا تبلیغ برندهای تجاری مختلف غنیمت شمرده اند.

در راستای برگزاری دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد : بعد از اولویت بندی شبکه های اجتماعی در شورای عالی فضای مجازی بر حسب تعداد اعضا و فعالیت به آنها مجوزهای مختلفی داده می شود و با توجه به آن اجازه دریافت تبلیغات و فعالیت در زمینه خدمات ارزش افزوده را به دست می آورند و تنها شبکه های اجتماعی داخلی ، اجازه فعالیت در زمینه خدمات مالی را دارند که تعداد اعضای آنها بیشتر از 5 میلیون نفر باشد.

شبکه های اجتماعی

واعظی از شبکه های اجتماعی خارجی که سال ها در کشورمان در حال فعالیت هستند نیز سخن گفت. به گفته وی این شبکه ها به شرط هماهنگی با شورای عالی فضای مجازی اجازه دارند در برخی زمینه ها فعالیت کنند ، همچنین هیچ مصوبه ای در شورای عالی کشور در زمینه انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی به داخل کشور تنظیم نشده است و تنها موضوع مورد بحث اولویت بندی آنها می باشد که عاقبت و نتیجه خوبی هم به دنبال خواهد داشت.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید