جریمه سنگین کمیسیون اروپا برای شرکت گوگل

جریمه سنگین کمیسیون اروپا برای شرکت گوگل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در بسیاری از کشورها اگر نام محصولی را تایپ کنید در نتیجه می توانید لینک فروشگاه هایی که آن محصول را می فروشند بیابید ، اما مسئله ای که این روزها مورد بحث قرار گرفته تقلب شرکت گوگل در این زمینه است.

به گفته کمیسیون اروپا ، شرکت گوگل آگهی دهندگان خود را در اولویت قرار می دهد و این مغایر با قوانین کمیسیون می باشد. در نتیجه این اتهام ، گوگل با توجه به سو استفاده  از قدرتش به پرداخت 2700 هزار دلار جریمه شده است. همچنین 90 روز به این شرکت بزرگ فرصت داده شده تا سیستم های خود را تغییر دهد و در غیر این صورت با جریمه بیشتری روبرو خواهد شد.

جریمه گوگل

گفتنی است که این جریمه پیش زمینه ای برای رسیدگی به شکایت های دیگر می باشد و شاکیان خصوصی دیگر می توانند بر علیه این شرکت اقامه دعوا کنند.

با این وجود گوگل این اتهامات را بی پایه می داند و مدیران این شرکت معتقد هستند که شرکت های Amazon و  Ebay خیلی بیشتر روی رفتار مشتریان خود تاثیر می گذارند. همچنین این جریمه باعث می شود که گوگل پول کمتری داشته باشد تا خرج موتور جست و جو و اندروید نماید در نتیجه تاوانش را کسانی می پردازند که اصلا مشتری محصول مقایسه قیمت نیستند.

گوگل گفته با این حکم مخالف است و تقاضای تجدید نظر می ‌کند ، باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ می دهد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید