توضیحات واعظی در خصوص فاز سوم شبکه ملی اطلاعات

توضیحات واعظی در خصوص فاز سوم شبکه ملی اطلاعات

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، فاز سوم شبکه ملی اطلاعات با تلاش بیشتر و به همراه تعامل با صاحب نظران تا پایان دولت یازدهم اجرا خواهد شد.

محمود واعظی در این خصوص گفت : با توجه به دغدغه های دولت مردان در خصوص فضای مجازی ، همواره در تلاش هستیم تا با سرعت بخشیدن به برنامه های اجرایی ، شبکه ملی اطلاعات را افزایش دهیم و از همه ظرفیت های کشوری استفاده کنیم.

شبکه-ملی-اطلاعات

وی خاطرنشان کرد : با همدلی و هماهنگی و با همراهی همه نهادها در زمینه تولید محتوای سالم و تلاش برای ایجاد خدمات بومی و حمایت همه جانبه از همه تولید کنندگان و نوآوران  محصولات و خدمات سخت افزاری ، نرم  افزاری و محتوایی پیش می رویم.

در راستای این سخنرانی محمود واعظی افزود : در چارچوب شورای عالی فضای مجازی همه همکارانی که در زیرساخت ها تلاش می کنند ، از جمله کسانی که در تولید محتوا نقش بسزایی دارند و تمامی نهادهای مختلف که در توسعه وسالم سازی شبکه ملی اطلاعات سهمی دارند ، با همگرایی و هماهنگی و همدلی بیشتر تلاشهای خود را افزایش می دهند.

همچنین وزیر ارتباطات مسئولیت پذیری همه کاربران فضای مجازی و نهادهای مختلف که نقطه کانونی توسعه این فضای سالم می باشند و همچنین تلاش برای به وجود آوردن بستر اعتماد پذیری ، مسئولیت پذیری و امنیت به وسیله همه دست اندرکاران فضای مجازی را نقطه کلیدی در مورد گفته های دولتمردان در این باره بیان کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید