مخابرات هیچ پیامکی برای کاربران مودم ارسال نکرده است

مخابرات هیچ پیامکی برای کاربران مودم ارسال نکرده است

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به گفته سخنگوی شرکت مخابرات ایران ، در روزهای اخیر پیامک هایی تحت عنوان "مشتری گرامی با توجه به انتشار بد افزارهای نفوذ گر به مودم های خانگی در اسرع وقت نسبت به  بروز رسانی Firmware  و تغییر رمز پیش فرض خود اقدام و برای آموزش موارد فوق به بخش اینترنت خوب در آدرس eportal.tci.ir مراجعه نمائید" از طرف شرکت مخابرات در فضای مجازی انتشار یافته است.

بیدخام

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد که هیچ پیام اخطاری از سوی این شرکت برای کاربران مودم های خانگی جهت بروزرسانی ارسال نشده است.

با توجه به بررسی هایی که در این سایت انجام شده ، تنها چیزی که به چشم می خورد مطالب و توصیه های عمومی در رابطه با روش تغییر رمزهای مودم است که مخابرات به کاربران خود ارائه می دهد و هیچ موضوعی در رابطه با نفوذگرهای اینترنتی دیده نشده است.

مهندس بیدخام در این خصوص گفت : پیامکی که ادعا می شود از طرف شرکت مخابرات به مشترکین خانگی مودم ها ارسال شده است ، هیچ ربطی به این شرکت ندارد و تا به این لحظه هیچ گونه پیام کوتاهی دال بر این موضوع به کاربران فرستاده نشده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید