طرح ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان

طرح ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هدیه ای را برای مشترکین خود در نظر می گیرد و طرح ویژه ای را برای این ماه تدارک می بیند.

مشترکین اپراتور اول کشور می توانند در مدت زمان ماه مبارک رمضان سال 1396 ، با ثبت‏ نام رایگان در طرح 55+5 در همه ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه خود (همراه اول و تلفن ثابت) و بعد از گذشت 5 دقیقه مکالمه ، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه در همان تماس ، رایگان صحبت نمایند.

رمضان-همراه-اول

همه مشترکان فعال دارای سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به صورت رایگان در این طرح ثبت‏ نام نمایند.

شایان ذکر است که این سرویس تنها شامل مکالمات درون شبکه ای (تلفن ثابت و همراه اول) می ‏شود و در حالت رومینگ به شبکه روستایی و یا سایر اپراتورها قابل استفاده نمی باشد (ویژه شبکه همراه اول IR-MCI ، IR-TCI)

باید بدانید که امکان ثبت نام در دو طرح 55+5 و مکالمه همراهی به صورت همزمان امکان پذیر نیست. مهلت ثبت‏ نام و  اجرای این طرح از تاریخ 6 خرداد تا 4 تیر 1396 می باشد.

روش ثبت نام در این سرویس با ارسال عدد 1 لاتین به 8055 و یا شماره گیری #421*10* می باشد. همچنین برای استعلام از وضعیت طرح باید عدد 0 لاتین را به 8055 ارسال و یا کد #420*10* را شماره گیری نمایید.

دریافت راهنمای طرح با ارسال عدد 9 لاتین به 8055 و یا شماره گیری کد #429*10* امکان پذیر می باشد. مشترکین برای غیر فعال سازی این سرویس باید عدد 5 لاتین را به 8055 ارسال و یا کد #425*10* را شماره گیری نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید