احراز هویت رای دهندگان انتخابات توسط همراه اول

احراز هویت رای دهندگان انتخابات توسط همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری که در تاریخ 29 اردیبهشت 1396 که با کمک شبکه گسترده همراه اول برگزار خواهد شد ، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات از مرکز کنترل عملیات شبکه همراه اول بازدید کرد.

باید بدانید که علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور ، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و علیرضا براتی معاون شبکه و امنیت مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور ، از مرکز کنترل عملیات شبکه همراه اول بازدید به عمل آوردند تا از نزدیک در جریان وضعیت شبکه و زیرساخت اپراتور همراه اول برای کمک به برگزاری هرچه بهتر انتخابات قرار گیرند.

همراه-اول-انتخابات

لازم به توضیح است از آنجایی که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه همراه اول انجام می شود ، این اپراتور کلیه امکانات لازم را برای برقراری زیر ساخت های ارتباطی در سراسر کشور در نظر گرفته است تا در روز انتخابات وزارت کشور با استفاده از بستر همراه اول ، رأی دهندگان را احراز هویت کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به پوشش سراسری اپراتور اول کشور ، خاطرنشان کرد : امروز اپراتور اول کشور مانند یک همراه استراتژیک برای وزارت کشور است.

همچنین وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در جریان این بازدید با اشاره به اینکه برای بار چهارم است که همراه اول به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور در روند انتخابات نقش دارد ، این چنین گفت : برای پوشش کامل انتخابات ، به غیر از اینکه مراکز همراه اول به روز شدند ، ظرفیت شبکه این اپراتور چندین برابر افزایش یافت و یک مرکز به صورت اختصاصی برای انتخابات در نظر گرفته شد.

شایان ذکر است حدود ۲۰۰۰ نفر از کارشناسان و متخصصین همراه اول برای ایجاد بستر مناسب برای رأی گیری در روز انتخابات در برج همراه اول حضور خواهند داشت.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید