تعداد سیم کارت های واگذار شده همراه اول

تعداد سیم کارت های واگذار شده همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، و به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران ، تعداد مشترکین اپراتور اول کشور  با ۹.۳ میلیون مشترک جدیدی که در سال ۹۵ جذب شد ، به ۸۶.۳۳ میلیون مشترک رسید.

شرکت همراه اول تعداد سیم ‌کارت واگذار شده به مشترکین را ۸۶.۳ میلیون اعلام نمود. ضریب نفوذ این اپراتور در یک سال گذشته از ۸۰.۲ درصد به ۸۴.۲ درصد رسیده است.

سیم کارت-همراه اول

باید بدانید که اپراتور همراه اول در سال ۹۵ ، سهم بازار خود را 2% و با شمارش مشترکین اپراتورهای دیگر که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می‌ نمایند و مشترکین GSM روستایی ، حدود 3% افزایش داده و به ۶۰% کل بازار رسانده است.

گفتنی است در طرح ترابردپذیری شماره ‌های تلفن همراه که از تیر ماه سال گذشته شروع شده ، وضعیت عملکرد شرکت همراه اول به این شکل است که تا ۲۵ اردیبهشت‌ تراز این اپراتور ، مثبت ۹۶۰۴ مشترک بوده است.

لازم به توضیح است در خصوص گسترش شبکه باند پهن ، همراه اول به ‌عنوان اپراتور عرضه کننده نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور ، در سال ۹۵ در حدود ۱۷۵۰۰ سایت و در مجموع بیش از ۲۵ هزار سایت نسل ۳ ، ۴ و ۴.۵ در ۱۷۲۲ شهر و دهستان راه ‌اندازی کرده است. همچنین رشد ۲۰ برابری مشترکین نسل ۴ و ۴.۵ در سال ۹۵ و نوسازی شبکه نسل دوم همراه اول داشته است. البته با افزایش خدمات حضوری و غیرحضوری به مشترکین ، ۳۵۰ میلیون پاسخگویی و خدمت عرضه ‌شده به مشترکین در ۲۴ ساعت شبانه‌ روز در طول یک سال گذشته انجام شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید