مراقب کلاه برداران پیامکی باشید

مراقب کلاه برداران پیامکی باشید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری شخصی که از طریق پیامک دست به کلاه برداری زده بود خبر داد.

سرهنگ مرتضوی در خصوص این خبر گفت : شخصی كه با فرستادن پیامک های فریب دهنده تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشی كاربران را اغفال کرده و اقدام به سرقت از حساب آنان می‌ زد توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا

وی این چنین گفت : در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر این‌كه مبلغ 10 میلیون تومان از حساب وی سرقت شده ، این موضوع در دست بررسی پلیس قرار گرفت.

مرتضوی ادامه داد : شخص مالباخته در اظهارات خود عنوان کرد که قبل از سرقت ، پیام كوتاهی مبنی بر اینكه در قرعه كشی همراه اول برنده شده  دریافت کرده و فریب خورده و با شخصی كه پیامك را ارسال نموده بود تماس برقرار کرده و شخص خاطی با شگرد و ترفندی خاص ، مالباخته را به سمت دستگاه عابر بانك برده و با ترفند اقدام به سرقت از حساب نمود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات افزود : با جمع کردن مدارک و مستندات شاكی و تحقیقات در فضای مجازی ، در انتها متهم خارج از استان اصفهان شناسایی گشت كه با اعزام گروهی از مامورین پلیس دستگیر و به پلیس فتا استان اصفهان منتقل گردید.

مرتضوی ادامه داد : فرد خاطی در برابر شواهد و اطلاعات موجود به جرم خود اعتراف کرده و به چندین فقره كلاهبرداری دیگر با همین روش و اعتراف نمود.

سرهنگ مرتضوی در انتها خاطرنشان کرد : كاربران فریب پیامک ‌های دروغین كه با عنوان برنده شدن در قرعه كشی ارسال می شود را نخورند و در صورت دریافت و مشاهده اینگونه پیامک ‌ها از خطوط اعتباری تلفن همراه به موضوع مشكوک شده و در اسرع وقت به پلیس فتا گزارش دهند.

    
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید