حضور همراه اول در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب

حضور همراه اول در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، هر ساله در ماه دوم فصل بهار نمایشگاه کتاب شروع به فعالیت می نماید ، امسال نیز سی امین نمايشگاه بين المللی كتاب تهران در روز چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه ، به مدت یازده روز ، از ساعت 10 صبح تا 20 شب در شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس ، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می گردد.

همراه اول در نمایشگاه کتاب
اپراتور اول کشور با هدف ارائه خدمات بهتر به مشترکین خود و عرضه خدمات به بازديد كنندگان نمايشگاه بين المللي كتاب تهران ، برنامه های ویژه ای را تدارک دیده با برپايی غرفه ای در این نمايشگاه به غیر از پوشش گسترده شبکه تلفن همراه ، به بازديدكنندگان خدمات مخصوصی عرضه می نماید.

نمایشگاه کتاب امسال که با شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم برگزار می گردد.

باید بدانید که اپراتور همراه اول ، با عرضه خدماتی مانند تعویض رایگان سیم کارت های معمولی با سیم کارت نسل چهار Usim، معرفی سرویس همراه من و پاسخگويی و راهنمايی مشتركان حاضر در نمايشگاه حضور دارد و آخرين دستاوردها و سرويس های جدید خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار می دهد.

لازم به توضیح است که همراه اول در نمایشگاه امسال ، با افزایش ظرفیت دو سایت موجود و نصب چهار سایت اضطراری ، به غیر از گسترش ظرفیت شبکه ، در تلاش است تا پوشش خوبی در فضای نمایشگاه داشته باشد.

گفتنی است بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های 3 و 4 و 4.5 تلفن همراه بهره مند گردند. همچنین برای رفاه حال مشترکین همراه اول ، ایستگاه متروی شهرآفتاب نیز به حداکثر ظرفیت خود ارتقا پیدا کرده است.

علاقمندان برای استفاده از خدمات همراه اول می توانند به غرفه همراه اول در نمایشگاه کتاب ، واقع در نبش سالن دانشگاهی مراجعه نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید