تعویض رایگان مودم های وایمکس ایرانسل به مودم TD-LTE

تعویض رایگان مودم های وایمکس ایرانسل به مودم TD-LTE

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل در اقدامی جدید و برای عرضه بیشتر و بهتر خدمات به مشترکین خود ، مودم‌ های وایمکس مشترکین خود را با مودم‌ های اینترنت پهن‌ باند ثابت نسل‌ های 4 و 4.5 به صورت رایگان تعویض می‌ نماید.

مودم ایرانسل
مشترکین مودم ‌های وایمکس ایرانسل که قبل از این از تکنولوژی نسل 2 اینترنت ثابت استفاده می‌ نمودند از این پس می‌ توانند با مراجعه به آدرس shop.irancell.ir ، قسمت مودم ، قسمت تعویض رایگان مودم و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی Mac مودمی که در اختیار دارند ، مودم خود را با مودم TD-LTE تعویض نمایند.

گفتنی است روش دیگری که برای انجام تعویض وایمکس وجود دارد برقراری تماس با شماره‌ 600 از خطوط ایرانسلی و یا 09366000000 از سایر خطوط و یا مراجعه به فروشگاه‌های منتخب می باشد.

اپراتور دوم کشور خاطرنشان کرده که تعویض مودم ها و فرستادن آنها به صورت رایگان انجام می شود ، همچنین هزینه های موجود در حساب ‌های وایمکسی که فعال بوده‌ اند ، بعد از انجام مراحل تعویض به حساب مودم‌ های TD-LTE مشترکین برگردانده می شود.

باید بدانید که مودم ‌هایی که ایرانسل در اختیار مشترکین قرار می‌دهد با پشتیبانی از تکنولوژی IPv6 ، از قابلیت Port forwarding/DMZ بهره مند می‌ باشند و تا 32 نفر می ‌توانند از Wi-Fi و پنل نمایشگر مصرف دیتای آن استفاده نمایند.

لازم به توضیح است مشترکینی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند می ‌توانند با مراجعه به قرارداد خرید و یا پیام ‌های دریافتی مربوطه به تمدید بسته اینترنت و همچنین قبض های دریافتی از آن استفاده نمایند ، همچنین نشانی Mac مودم هر دستگاه روی برچسب پشت مودمی که کاربر در اختیار دارد نوشته شده است.

شایان ذکر است از شروع عرضه خدمت اینترنت ثابت ایرانسل ، در کمتر از یک‌ سال بیشتر از 150 شهر تحت پوشش قرار گرفته اند و مشترکین این فناوری می ‌توانند از این به بعد در همه این مناطق از آخرین تکنولوژی اینترنت ثابت بدون تغییر تنظیمات استفاده نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید