آشنایی با سرویس جدید حساب چند کاربره ایرانسل

آشنایی با سرویس جدید حساب چند کاربره ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، مشترکین ایرانسل می توانند از این پس با سرویس حساب چند کاربره یک حساب اینترنت همراه ایجاد نمایند و آن را بین اعضای خانواده ، دوستان و یا دیگر کاربران ایرانسل به اشتراک بگذارند.

از امکانات حساب چند کاربره می توان به نکات زیر اشاره نمود :

1- ایجاد حسابی مشترک بین اعضای خانواده یا دوستان با ظرفیت 10 کاربر
2- مشخص کردن محدودیت استفاده برای هر کاربر زیرشاخه
3- ایجاد و به اشتراک‌ گذاری یک حساب ریالی (که سقف استفاده ریالی هر کاربر در آن قابل تنظیم می باشد)
4- فعال‌ سازی اتوماتیک سرویس ، با خرید بسته توسط کاربر
5- دیدن محدودیت و میزان استفاده  توسط هر کاربر زیرشاخه

شایان ذکر است اگر به غیر از سیم‌کارتی که در تلفن همراه خود دارید ، سیم‌ کارت اعتباری در تبلت و یا دیگر دستگاه ‌های خود داشته باشید می توانید به جای خرید اینترنت همراه به صورت جداگانه برای هر سیم ‌کارت از سرویس حساب چند کاربره استفاده نمایید.


فعال ‌سازی

برای فعال کردن این سرویس از برنامه کاربردی ایرانسل‌ من قسمت حساب چند کاربره استفاده نمایید ، همچنین می توانید  کد  #1*3*400* را  شماره‌ گیری کرده و منوها را در فعال ‌سازی دنبال نمایید.

لازم به توضیح است که با برنامه کاربردی ایرانسل‌ من یا شماره ‌گیری  #1*2*1*400* می‌ توانید کاربرانی را به عنوان زیرشاخه به حساب اصلی خود اضافه نمایید و از این روش  به آنها امکان استفاده از حساب چندکاربره را بدهید.


غیر فعال‌ سازی

برای غیر فعال سازی این سرویس ، از برنامه کاربردی ایرانسل من استفاده کنید همچنین می توانید کد #4*1*400* را شماره‌ گیری نمایید.


خرید بسته افزایشی

در خصوص خریداری بسته افزایشی سرویس چند کاربره می‌ توانید از برنامه ایرانسل‌ من و یا کد دستوری #1*1*400* استفاده نمایید ، به این صورت اعضای حساب چند کاربره هم می ‌توانند از بسته افزایشی اینترنت استفاده نمایند و اگر هر یک از اعضا از اینترنت استفاده کند از اعتبار بسته افزایشی کم خواهد شد.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید