تماس صوتی تلگرام فیلتر شد

تماس صوتی تلگرام فیلتر شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با سپری شدن چند روز از فعالیت سرویس تماس صوتی در برنامه پیام رسان محبوب تلگرام و پیش آمدن اختلال پی در پی در آن به دلایل نامعلوم ، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ به طور کامل این قابلیت از دسترس همه کاربران ایرانی خارج شد.

طبق اخبار به گوش رسیده قابلیت تماس در تلگرام با دستور قضایی مسدود گردیده و روز گذشته حکم قضایی برای بیش از ۲۰ شرکت عرضه کننده خدمات دسترسی به اینترنت ارسال شده تا این سرویس را از دسترس کاربران خارج سازند.

تلگرام فیلتر شد

گفتنی است قبل از این وزیر ارتباطات از رایزنی با مقامات شرکت روسی برای بررسی تاثیرات فعالسازی تماس صوتی بر اپراتورهای داخلی خبر داده بود ، اما به هیچ وجه از مسدود سازی آن حرفی به میان نیاورد تا جایی که در روز گذشته ، محمود واعظی اعلام کرد تماس صوتی تلگرام پیرو مجوز وزارت ارتباطات فعال گشته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ، اما خاطر نشان کرد که اگر هرکدام از اپراتورهای موبایل تصمیم بگیرند این قابلیت را مسدود نمایند ، نمی توان مانع آنها شد.

لازم به توضیح است در حال حاضر وزارت ارتباطات پاسخی رسمی به این خبر و عدم دسترسی کاربران به تماس صوتی در تلگرام نداده است.

شما می توانید اخبار مرتبط را نیز دنبال کنید :

-  تماس صوتی تلگرام با مجوز وزارت ارتباطات فعال شده است

-  دلیل مشکل تماس صوتی تلگرام مشخص نیست

-  تماس صوتی تلگرام و آینده نامعلوم آن در ایران

-  کانال های خبری مطرح باید با مجوز فعالیت کنند


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید