تا پایان دولت یازدهم 95درصد روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت بهره خواهند برد

تا پایان دولت یازدهم 95درصد روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت بهره خواهند برد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری به استان گلستان برای آئین افتتاح متمرکز اینترنت پرسرعت در ۶۹۹ روستای این استان حضور به عمل رساندند.

وزیر اطلاعات با تاکید براینکه در ابتدای دولت یازدهم هیچ یک از روستاهای کشور به اینترنت وصل نبود این چنین گفت: در طول سه سال و نیم گذشته ۲۷هزار روستا در کشور از اینترنت بهره مند شده که برای این کار ۵۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و تا پایان دولت یازدهم ۹۵درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت نیز مجهز می گردند.

محمود واعظی استان گلستان
واعظی با اشاره به اینکه رساندن اینترنت به روستاها از برنامه ‌های ما تلقی می گردد ، ادامه داد: ما اعتقاد داریم که بهترین فرزندان ما کسانی هستند که در روستاها به دنیا می آیند و در حال حاضر کسانی هستند که منشا خدمات می باشند. عرضه خدمات پست و پست بانک به روستاییان در مناطق دوردست قسمت دیگری از خدمات دولت یازدهم به مناطق محروم و روستایی می باشد.

واعظی با اشاره به اینکه قبل از فعالیت دولت تنها ۹۰۰۰ روستای کشور از گاز برخوردار بودند ،  این چنین گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید چهارده هزار روستا به این تعداد از روستاها افزوده شد. هدف از عرضه این خدمات ، ماندگاری جوانان و نسل های آینده در روستاهای خود و خدمت رسانی به آنها در این گونه مناطق می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید