54 میلیون دقیقه مکالمه خارجی در نوروز 96 انجام شده است

54 میلیون دقیقه مکالمه خارجی در نوروز 96 انجام شده است

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، یکی از رسوم مردم ایران در نوروز ، تجدید دیدار با اقوام و آشنایان و تبریک گفتن سال جدید می باشد. اگرچه عده ای از هموطنان در خارج از کشور می باشند و برخی نیز برای مسافرت از کشور خارج شده اند ولی این رسم به قدری مهم است که مرزها بی معنی می شوند.

از این رو طی گزارشی از شرکت ارتباطات زیرساخت ، برقراری ۵۴ میلیون و ۳۷۲ هزار دقیقه ترافیک بین الملل مکالمه بین ایران و دیگر کشورهای دنیا در نوروز امسال ثبت شده است. باید بدانید که طبق اعلام مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت ، از این حجم مکالمه ، ۳۴میلیون و ۹۴۷۶۳۱ هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و ۱۹میلیون و ۴۲۳۹۱۸ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین المللی به کشور بوده است.

رومینگ نوروزی

لازم به ذکر است که بیشترین مسیر ترافیک مکالمات بین الملل نیز مربوط به کشورهای افغانستان ، عراق ، امارات ، آمریکا ، پاکستان ، ترکیه ، آلمان و کانادا بوده و اوج ترافیک روزانه مربوط به تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ (همزمان با تحویل سال ۱۳۹۶) می باشد که در این روز ۵میلیون و ۶۶۰۶۱۹ هزار دقیقه مکالمه مبادله گشت.

طبق این گزارش ، شرکت ارتباطات زیر ساخت پیش بینی های فنی مربوطه را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی ایجاد کرده بود و کارشناسان این شرکت در تعطیلات نوروز در شیفت های ۲۴ ساعته در محل کار حاضر بودند تا مکالمه های هموطنان در روزهای عید بدون هیچ اختلال و با کیفیت خوب برقرار گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید