سیم کارت هایی که مالکیت معتبر ندارند ساماندهی خواهند شد

سیم کارت هایی که مالکیت معتبر ندارند ساماندهی خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با توجه به الزام ثبت نام و اخذ مدارک خریدار توسط فروشندگان ، هیچ سیم کارت بدون نام و نشانی وجود ندارد اما سیم کارت هایی با نام و نشان غیر معتبر وجود داشته و دارد که گاها نیز مشترکین را دچار دردسر می کند. همچنین برخی از فروشندگان سیم کارت به صورت حجمی سیم کارت هایی را خریداری کرده و اقدام به فروش آنها کرده اند ، بدون اینکه مراحل نقل و انتقال را انجام دهند. این موضوع نیز می تواند خطرات زیادی را در پی داشته باشد. با توجه به این موضوع دکتر داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات به افرادی که سیم کارت هایی به نامشان است ولی در اختیار فرد دیگری است تذکر جدی داده است.

دکتر داداش زاده

وی اضافه کرد : با افرادی که به این شکل سیم کارت به فروش می رسانند برخورد جدی خواهد شد و سعی می کنیم اپراتورها را به محدودیت ۱۰ سیم کارت برای هر فرد برسانیم. همچنین وی از گرفتن اطلاعات در سامانه رسمی کشور خبر داد و افزود : با اجرای این طرح ، اپراتورها می توانند هویت و آدرس حقیقی افراد را در هنگام ثبت نام بررسی نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
امیر صادقی

که اساس آنها بر محدود ساختن همه مردم برای جلوگیری از اقلیتی مجرم باشد، نتیجه ای جز پیچیده تر کردن وضعیت نخواهد داشت.

امیر صادقی

معلوم نیست محدودیت 10 سیمکارت برای هر نفر چه کمکی به روشن شدن وضعیت مالکیت خطها خواهد کرد. برعکس، به نظر میرسد وضعیت را پیچیده تر خواهد کرد، چون به احتمال زیاد فروشنده ای که تعداد خط زیادی دارد بخشی از آنها را به نام اعضای خانواده و دوستان و بستگان خود خواهد کرد حال آنکه خط در اختیار دیگری است. این موضوع باعث حجم وسیعی از پرونده های کیفری و حقوقی در دادگاهها آینده نه چندان دور خواهد شد. اساس کار باید بر مجازات مجرمین و تبهکاران باشد و هرگونه تمهیدات از این نوع

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید