سرویس تماس بان همراه اول رایگان است

سرویس تماس بان همراه اول رایگان است

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پیش از این در خصوص سرویس تماس بان همراه اول و و چگونگی فعالسازی آن در سایت رند اطلاع رسانی کرده ایم ، حال مطلع شدیم که همراه اول از رایگان بودن این سرویس خبر داده است.

از این رو اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده: در روزهای گذشته مطلبی در خصوص هزینه دار بودن استفاده از سرویس "تماس بان" در شبکه های اجتماعی منتشر شده که کاملا نادرست بوده و فعال کردن و استفاده از سرویس تماس بان رایگان می باشد  و هیچ هزینه ای ندارد.

اپراتور اول کشور در انتها ، ضمن مبهم دانستن منبع اینگونه پیغام ها در شبکه های اجتماعی ، از مشترکان خود درخواست کرد تا برای کسب اطلاعات درست به کانال های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی ، مرکز تماس مشترکان (۹۹۹۰) و صفحه های رسمی این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.

تماس بان

شایان ذکر است تماس بان سرویسی است که در زمان در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه ، مشترک را از کلیه تماس های دریافتی مطلع خواهد کرد. همچنین اگر مشترک به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد ، تماس بان بعد از وصل شدن مجدد شخص به شبکه همراه اول ، شماره همه اشخاصی را که در این زمان با وی تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها ، در یک پیام کوتاه برای مشترک ارسال خواهد کرد.

گفتنی است مشترکین همراه اول می توانند با فرستادن عدد ۱ به سرشماره ۹۹۱۴ سرویس تماس بان را فعال و با ارسال عدد ۵ سرویس را غیرفعال نمایند. همچنین دریافت راهنمای سرویس با ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۹۹۱۴ امکان پذیر می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید