ایرانسل از سرویس ویژه ناشنوایان رونمایی کرد

ایرانسل از سرویس ویژه ناشنوایان رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اگر در اطراف خود فرد ناشنوا یا کم شنوایی را سراغ دارید حتما پی برده اید که این افراد ، معمولا برای استفاده از تلفن همراه با مشکل مواجه می باشند. حال مطلع گشتیم شرکت ایرانسل خبر از راه اندازی یک سرویس جدید داده و شرایطی را مهیا ساخته تا به تماس گیرنده ها خبر دهند ، از طریق پیام کوتاه با آنها در ارتباط باشند.

شرکت ایرانسل به عنوان اپراتوری که نوآوری در عرضه خدمات را سرلوحه فعالیت‌ های خود قرار داده ، با عرضه این سرویس به مشترکین ناشنوا و کم‌ شنوا ، در تکاپو است تا برقراری ارتباط موثر برای این دسته از مشترکین خود را ایجاد نماید.

ایرانسل ناشنوایان
گفتنی است در صورتی که مشترکین ایرانسل ناشنوا یا کم‌ شنوا این سرویس را فعال نمایند ، یک پیام صوتی مبنی بر اینکه پذیرنده تماس ناشنوا و کم‌ شنوا است برای تماس گیرنده منتشر می گردد و فرد می‌ تواند از طریق فرستادن پیام کوتاه ارتباط را ادامه دهد.

شایان ذکر است به غیر از پیام صوتی ، می‌ توان پیغام فوق را به صورت متنی نیز برای فرد تماس گیرنده ارسال نمود که در این حالت ، یک پیغام فلش با مضمون زیر به فرد تماس ‌گیرنده ارسال می‌شود. "سلام ، شما با یک فرد ناشنوا یا کم‌ شنوا تماس گرفته‌اید. در صورت تمایل ، لطفا برای برقراری ارتباط ، از طریق پیام کوتاه اقدام فرمایید."

لازم به توضیح است سرویس صوتی آوای ناشنوا با ارسال ۴۴ به ۷۵۷۵ و سرویس پیام متنی ویژه ناشنوایان با ارسال عبارت "deaf" به ۸۵۸۵ به صورت کاملا رایگان قابل فعال‌سازی می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید