آغاز فروش سیم کارت های 0999 آپتل به صورت مزایده

آغاز فروش سیم کارت های 0999 آپتل به صورت مزایده

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، همان طور که پیش از این اعلام شده بود ، اپراتورهای مجازی با پیش شماره های 0999 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. سیم کارت هایی که قرار است امکاناتی متنوع و ویژه برای خود داشته باشند. در کنار این موضوع رند بودن پیش شماره این اپراتورها موردی است که علاقه مندان به سیم کارت های رند را آماده کرده تا به استقبال خرید این سیم کارت ها بروند.

اما در این میان شرکت "آپ تل" برای نخستین بار و به عنوان اپراتور پیشتاز در این زمینه تعداد ۳۳ شماره با کد 099911 را از طریق یکی از نمایندگان فروش خود به نام (سی سی موبایل) به صورت مزایده به فروش گذاشته است.

آپ تل 0999

این شماره ها به تعداد ۳۳عدد و به صورت گلچین شده در اختیار کاربران قرار گرفته و به شکل مزایده غیرحضوری واگذار می شود. مزایده به این شکل انجام می شود که کاربران می توانند با توجه به آخرین پیشنهاد ، پیشنهاد جدید خود را ثبت کنند. پس از ثبت پیشنهادات و پایان مزایده ، نتایج در روز آخر اعلام شده و با برندگان جهت دریافت سیم کارت تماس گرفته می شود.

توجه داشته باشید که سیم کارت های آپ تل با پیش شماره 0999 فعال و عملیاتی بوده و کاربران می توانند پس از دریافت به صورت کامل از امکانات آن استفاده نمایند. برای خرید این سیم کارت ها می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.


مزایده آپ تل



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید