ایرانسل با دو اپراتور مجازی قرارداد نهایی امضا کرد

ایرانسل با دو اپراتور مجازی قرارداد نهایی امضا کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، قرارداد همکاری اپراتور دوم کشور با ۲ اپراتور مجازی به نام های "نگین ارتباطات آوا" و "همراه هوشمند آینده" نهایی شد. این دو اپراتور مجازی قرار است به غیر از اقدام به ارائه خدمات تلفن همراه در حوزه ‌های جدید مثل خدمات پرداخت همراه به صورت وسیع و متمرکز با ایرانسل همکاری نمایند.

باید بدانید که قبل از این ، شرکت ایرانسل خبر داده بود که در تلاش است تا با همه اپراتورهای مجازی به نتیجه برسد و حتی شرایط را طوری جلو ببرد که با همه آنها قرارداد همکاری داشته باشد.

ایرانسل اپراتور مجازی
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل ، در مراسم رونمایی از پروژه ‌ها و دست آوردهای این اپراتور در بهمن سال‌ ۱۳۹۵ ، در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود تا به حال ۲۲ شرکت که متقاضی فعالیت در حوزه اپراتور مجازی بوده ‌اند با ایرانسل مذاکراتی داشته ‌اند و از این تعداد ، ایرانسل با دو شرکت "نگین ارتباطات آوا" و "همراه هوشمند آینده" به مرحله عقد قرارداد رسیده ‌است.

گفتنی است اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه یا (Mobile Virtual Network Operator) که به اختصار MVNO نامیده می شود یک اپراتور تلفن همراه می باشد که خود دارای بستر فنی انتقال داده نیست و به ‌واسطه عقد قرارداد با اپراتورهای دارای شبکه انتقال داده این خدمات را به صورت عمده خریداری و با نشان تجاری و برند خود در بازار خرده ‌فروشی عرضه می‌ نماید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله های اپراتورهای مجازی در وب سایت رند را مطالعه نمایید.

اپراتور مجازی

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید