ایرانسل تنها اپراتور دریافت کننده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شد

ایرانسل تنها اپراتور دریافت کننده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور برای چهارمین سال پیاپی تنها دریافت کننده تندیس و گواهینامه ملی از شانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان معرفی شد.

شانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان با همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف ‌کنندگان و تولید کنندگان وزارت صنعت ، معدن و تجارت ،در تاریخ ۹ اسفندماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش ‌های بین ‌المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

تندیس ایرانسل
باید بدانید که شرکت ایرانسل طبق ارزیابی ‌های سازمان حمایت از مصرف ‌کنندگان و تولید کنندگان به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران ، برای چهارمین سال پیاپی از طرف وزیر صنعت ، معدن و تجارت موفق به اخذ تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف ‌کنندگان شد. گفتنی است رضایتمندی حداقل ۹۰درصدی مشتریان ، از موارد ضروری در فرآیند ارزیابی برای دریافت این تندیس ملی می باشد.

تندیس این همایش طبق مفاد آیین ‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس ‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌ کنندگان و بعد از بررسی و ارزیابی عملکرد شرکت ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست ‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف ‌کنندگان و تولید کنندگان ، به اپراتور دوم کشور اعطا شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید