پروانه دو اپراتور مجازی دیگر صادر شد

پروانه دو اپراتور مجازی دیگر صادر شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از صدور ۲ پروانه جدید اپراتور مجازی تلفن همراه MVNO خبر داد. "صادق عباسی شاهکوه" در این خصوص گفت: شرکت "توسعه ارتباطات همراه شاتل" پروانه نوع اول و "شرکت نگین ارتباطات آوا" پروانه نوع دوم اپراتور مجازی تلفن همراه MVNO را دریافت نمودند.

صادق عباسی شاهکوه
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری با اشاره به اینکه از ۵۱ متقاضی دریافت پروانه MVNO به ۲۵ متقاضی ، موافقت اصولی پروانه را دریافت نمودند ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۲۵ شرکت متقاضی دارنده موافقت اصولی پروانه ۹ شرکت با اپراتورهای تلفن همراه قرارداد عمده فروشی امضا کرده و وارد همکاری شده اند و ۳ شرکت دارنده موافقت اصولی نیز از دریافت پروانه انصراف داده اند.

عباسی درخصوص وضعیت قرارداد عمده فروشی اپراتورها این چنین گفت: در حال حاضر از میان ۹ شرکت دارنده موافقت اصولی ۲ شرکت با اپراتور همراه اول ، ۲ شرکت با اپراتور ایرانسل و ۵ شرکت با اپراتور رایتل قرارداد همکاری امضا کرده اند. وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به واگذاری شماره ها و مجوزهای لازم در طی روزهای آتی ۳ اپراتور دارنده پروانه MVNO بتوانند در طی ۳ماه آینده سرویس دهی به مشترکین را آغاز نمایند.

در انتها یادآور می شویم پیش از این ، شرکت "کیش سل پارس" اولین پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) را دریافت کرده بود. جهت آشنایی با تفاوت اپراتورهای اصلی و اپراتورهای مجازی پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

اپراتور مجازی


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید