همراه اول موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

همراه اول موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی شرکت همراه اول ، در هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۵ در سالن اجلاس سران برگزار شد ، اپراتور اول کشور موفق به اخذ تندیس بلورین گردید. هفتمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی "دکتر عباس آخوندی" ، مشاور اقتصادی رئیس جمهور "دکتر محمد علی نجفی" ، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی "دکتر میرعلی اشرف عبدالله ‌پوری حسینی" و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه  برگزار شد.

تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران
باید بدانید که با داوری نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران ، شرکت همراه اول در اولین سال حضور خود در این جایزه ملی ، واجد امتیاز لازم برای دریافت تندیس بلورین گردید. همچنین جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ همه ساله برگزار می گردد و بستر ساز ترقی و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده گشته است. لازم به ذکر است حضور فعال و وسیع شرکت ها و سازمان های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران نشان دهنده این است که سازمان های ایرانی علاقه زیادی برای حضور در فرآیندی دارند که در آن سازمان های همسو و غیر همسو شرکت می کنند تا سطح واقعی خود را در چهارچوب عملکرد مدیریت بسنجد و خود را با سازمان ها و شرکت هایی که از دید نوع فعالیت با آنها مشترک هستند مقایسه نمایند.

همچنین حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به  جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها ، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های توسعه ، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی ، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در خصوص دستیابی به هدف های استراتژیک ، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر از دید مالی و اقتصادی ، ایجاد کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله هدف های برگزاری این جایزه عنوان شده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید