ایرانسل در شرکت گروه اینترنت ایران سرمایه گذاری کرد

ایرانسل در شرکت گروه اینترنت ایران سرمایه گذاری کرد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل ، این اپراتور با هدف توسعه اشتغال ، حمایت از پیشرفت شرکت‌ های دانش ‌بنیان و گسترش کسب ‌و کارهای دیجیتال ، سرمایه گذاری را در "شرکت گروه اینترنت ایران" آغاز کرده است. در خصوص گروه اینترنت ایران باید بدانید که ، این شرکت فعال در حوزه کسب ‌و کارهای اینترنتی می باشد و از شرکت ‌های زیر مجموعه این گروه می ‌توان به "اسنپ" سرویس هوشمند درخواست خودرو در کشور ، فروشگاه آنلاین "بامیلو" و "زودفود" پلتفرم سفارش آنلاین غذا اشاره کرد. شایان ذکر است گروه اینترنت ایران که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است.

علیرضا قلمبر دزفولی ، مدیرعامل ایرانسل در این خصوص گفت: شرکت ایرانسل ، "گروه اینترنت ایران" را از زمان شروع به کار از نزدیک بررسی کرده و شرکت‌‌ های زیرمجموعه این گروه مانند "اسنپ" و "زودفود" توانستند در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را به عنوان یک کسب و کار اینترنتی پیشرو در بازار کشور تثبیت نماید و به غیر از ارتقای سطح کیفی ، خدمت‌ رسانی به کاربران در زمینه‌ هایی مانند آسان شدن کاربری و صرفه‌ جویی ، توجه و استقبال عموم مردم را نیز به دست آورند.

دزفولی اقدام ایرانسل را در راستای راهبرد كلان اين شركت به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور ، در راه ‌اندازی کسب‌ و کارهای نوین در بازار پر فرصت ديجيتال کشور با هدف گسترش اشتغال و گسترش کسب ‌و کارهای اینترنتی و نیز تحقق دولت الکترونیک (همراه) در راستای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی یادآور شد.

گروه اینترنت ایران
طبق سخنان مدیرعامل ایرانسل ، این اپراتور به غیر از سرمایه‌ گذاری کلان در زیر ساخت شبکه وسیع خود و ایجاد دسترسی به شبکه برای کاربران ، همواره به ایجاد زیست‌ بوم تکمیل ‌کننده این خدمات از جمله خدمات دیجیتال ، کوشش فراوان داشته و در حال حاضر ده‌ ها شریک تجاری ایرانسل در حوزه ‌های تولید محتوا و اپلیکیشن‌ های گوناگون با این شرکت همکاری وسیعی دارند و انتخاب گروه اینترنت ایران نیز برای تکمیل سبد ارائه محصول و رسیدن به همین هدف است.

جالب است بدانید که "هرمان سینگ" ، مدیرکل دیجیتال "شرکت MTN" ، به عنوان یکی دیگر از سهامداران "گروه اینترنت ایران" نیز با بیان این که طی ۲سال گذشته شاهد رشد رشد قابل توجهی در "گروه اینترنتی ایران" بوده این چنین گفت: سرمایه‌‌ گذاری شرکت ایرانسل ، به عنوان شریک تجاری ایرانی MTN ، گواهی بر قدرت مدل تجاری و تیم مدیریتی این گروه اینترنتی می باشد. گروه MTN اپراتوری پیشرو در بازاری در حال رشد است که در ۲۲ کشور در آفریقا و آسیا مشغول به خدمات‌ رسانی به ۲۳۳میلیون مشترک می باشد.

گروه اینترنت ایران در بیانیه ای اعلام کرد: بسیار خشنودیم که به شرکت ایرانسل به عنوان سرمایه‌ گذار خوش ‌آمد گفته و امیدواریم تا با حمایت و دانش بومی ایرانسل جایگاه خود را به عنوان شرکتی پیشرو در بازار آنلاین ایران قوی ‌تر سازیم.

این سرمایه‌ گذاری نشانه موفقیت چشم ‌گیر این گروه تا به امروز بوده و ما به آنچه که تاکنون به دست آورده ایم مفتخریم. این فرصت ما را قادر خواهد ساخت تا هزاران فرصت شغلی جدید در بازار استعدادهای ایران ایجاد نماییم. همچنین قصد داریم که رشد فوق ‌العاده ۷۰درصدی ماهانه اسنپ را به واسطه همکاری با ایرانسل شتاب دهیم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید