خرید از کافه بازار با شارژ ایرانسل

خرید از کافه بازار با شارژ ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل ، با هدف ساماندهی زیرساخت های کسب و کار الکترونیک و آسان شدن در روند خرید محتوای دیجیتال ، از این پس مشترکین ایرانسل می توانند بهای خرید نرم افزار یا بازی از فروشگاه کافه بازار را از شارژ ایرانسل خود پرداخت نمایند.

این سرویس که پرداخت از شارژ اپراتوری (DOB = Direct Operator Billing) نام دارد ، این امکان را به مشترکین ایرانسل می دهد تا بهای خرید هرگونه محتوای دیجیتال شامل نرم افزار و بازی تحت وب و تلفن همراه را از حساب ایرانسلی خود پرداخت نمایند و در حال حاضر به طور آزمایشی در فروشگاه های مایکت و کافه بازار راه اندازی گشته است.

ایرانسل کافه بازار
از مزایای مهم سرویس DOB می توان به دسترسی بهتر کاربران ایرانسلی به برنامه ها و بازی های موجود در بازارهای نرم افزار و امکان خرید ساده تر و امن تر می باشد به طوری که کاربر نهایی تنها با یک کلیک می تواند خرید خود را انجام دهد. به این ترتیب مشترکین ایرانسل می توانند با انتخاب محتوای مورد نظر خود از بین برنامه ها و بازی های قانونی موجود در فروشگاه های مذکور ، بهای آن را از حساب ایرانسلی خود پرداخت کنند.

گفتنی است با عرضه این سرویس ، خدمات رسانی بهتر به مشترکین ایرانسل توسط گسترش دهندگان نرم افزار و بازی امکانپذیر می گردد و شرکت های نوپا و دانش بنیان می توانند کسب وکار خود را در حوزه محتوا با سرعت بیشتری گسترش دهند.

صنعت محتوای ایران که شامل انواع رسانه های نوین مانند برنامه ، بازی ، موسیقی ، فیلم ، کتاب و ... می شود از پایه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی برای نسل جوان و فرهیخته کشور شناخته می گردد و ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران ، حمایت از گسترش این صنعت را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید